דף הבית » הכי פופולרי » לק ג'ל של Born Pretty: מדריך מקיף

לק ג'ל של Born Pretty: מדריך מקיף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל של Born Pretty: מדריך מקיף

מהו לק ג'ל של Born Pretty?

לק של Born Pretty Gel הוא סוג של לק שנועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי. זה נמרח בצורה דומה ללק רגיל, אבל זה נרפא עם אור UV או LED. תהליך ריפוי זה עוזר ללק להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל של Born Pretty זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, כך שתוכל למצוא את הגוון המושלם שיתאים לסגנון שלך.

היתרונות של לק ג'ל של Born Pretty

ללק ג'ל של Born Pretty יש יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם קל יותר למריחה מאשר לק מסורתי, מכיוון שהוא אינו דורש שכבת בסיס או שכבת עליון. הלק ג'ל גם פחות יגרום לנזק לציפורניים שלך, מכיוון שהוא אינו מצריך שימוש בכימיקלים קשים או אצטון.

כיצד למרוח לק ג'ל של Born Pretty

מריחת לק ג'ל של Born Pretty היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוקן ודחיפת הציפורניים שלך לאחור. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס על הציפורניים שלך ולרפא אותה עם אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות ולרפא כל שכבה עם אור UV או LED. לבסוף, תצטרך למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם האור.

טיפים למריחת לק ג'ל של Born Pretty

כאשר מורחים לק ג'ל של Born Pretty, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לך להגיע לתוצאות הטובות ביותר. ראשית, הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות ולרפא כל שכבה באור UV או LED. זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ולמנוע ממנו להישבר או לדהות. חשוב גם לוודא שהלק נרפא לחלוטין לפני מריחת השכבה הבאה. לבסוף, הקפידו למרוח שכבת עליון כדי להגן על הלק ולעזור לו להחזיק מעמד זמן רב יותר.

הסרת לק ג'ל של Born Pretty

כשיגיע הזמן להסיר את לק ג'ל של Born Pretty, תצטרך להשתמש במסיר על בסיס אצטון. התחל בהשריית צמר גפן במסיר והנחתו על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את האצבע בנייר אלומיניום והניחו לו לשבת 10-15 דקות. לבסוף, הסר את נייר הכסף והשתמש במקל כתום כדי לדחוף בעדינות את הלק.

השוואה מהירה של לק ג'ל של Born Pretty

תכונה לק מסורתי לק ג'ל של Born Pretty
עֲמִידוּת 1-2 ימים עד שבועיים
יישום חובה שכבת בסיס ושכבת עליון אין צורך בשכבת בסיס או שכבת עליון
נֵזֶק יכול לגרום נזק לציפורניים פחות סיכוי לגרום נזק
הֲסָרָה מסיר לק מסיר על בסיס אצטון

סיכום

לק ג'ל של Born Pretty הוא אופציה נהדרת למי שרוצה מניקור לאורך זמן. זה קל למריחה ויכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זה גם פחות סביר לגרום נזק לציפורניים שלך, שכן זה לא דורש שימוש בכימיקלים קשים או אצטון. כשיגיע הזמן להסיר את הלק, תצטרכו להשתמש במסיר על בסיס אצטון. בעזרת מריחה והסרה נכונה, תוכלי ליהנות מציפורניים יפות במשך שבועות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן