דף הבית » לא להאמין » לק ג'ל של Born Pretty – מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל של Born Pretty – מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל של Born Pretty - מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל של Born Pretty?

לק ג'ל של Born Pretty הוא סוג של לק הנמרח באמצעות ערכת לק ג'ל מיוחדת. הערכה כוללת שכבת בסיס, שכבת עליון ולק ג'ל לבחירתכם. הלק ג'ל נמרח בשכבות דקות, ולאחר מכן נרפא במנורת UV או LED. לק מסוג זה נועד להחזיק מעמד הרבה יותר מלק רגיל, לרוב עד שבועיים.

היתרונות של לק ג'ל של Born Pretty

אחד היתרונות הגדולים ביותר של לק ג'ל של Born Pretty הוא הלבישה שלו לאורך זמן. בניגוד ללק רגיל, שעלול להישבר ולהיעלם במהירות, לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים. זה אומר שאתה יכול לקבל מניקור יפהפה שלא יהיה צורך לגעת בו במשך ימים. יתרון נוסף של לק ג'ל של Born Pretty הוא שהוא קל למריחה. בניגוד ללק רגיל, שעלול להיות קשה למריחה אחידה וללא פסים, לק ג'ל מורחים בשכבות דקות ומתרפא במנורת UV או LED. זה עושה את זה הרבה יותר קל לקבל מניקור מושלם. לבסוף, לק ג'ל הוא גם הרבה יותר עמיד מלק רגיל. הוא עמיד בפני שבבים וקילופים, מה שאומר שהמניקור שלך ייראה מושלם לאורך זמן.

כיצד למרוח לק ג'ל של Born Pretty

מריחת לק ג'ל של Born Pretty היא קלה ופשוטה. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס ולתת לו להתייבש. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של לק ג'ל ולרפא אותה עם מנורת UV או LED. חזור על תהליך זה עד לקבלת הכיסוי הרצוי. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם המנורה.

כיצד להסיר לק ג'ל של Born Pretty

הסרת לק ג'ל של Born Pretty היא גם קלה. ראשית, תצטרך להשרות כרית צמר גפן באציטון ולהניח אותה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והניחו לה לשבת 10-15 דקות. לבסוף, הסר את נייר הכסף ואת כרית הצמר גפן והשתמש במקל כתום כדי לדחוף בעדינות את שאר הלק ג'ל.

סיכום

לק ג'ל של Born Pretty הוא דרך מצוינת לשמור על מראה המניקור שלך רענן במשך שבועות. קל למריחה ולהסרה, והוא הרבה יותר עמיד מלק רגיל. עם טיפול ותחזוקה נכונים, תוכל לקבל מניקור יפהפה שיחזיק מעמד במשך שבועות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן