דף הבית » הכי פופולרי » לק ג'ל של Scarlet Colors – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל של Scarlet Colors – כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל של Scarlet Colors – כל מה שצריך לדעת

מהו לק ג'ל של Scarlet Colors?

לק ג'ל בצבעי סקרלט הוא סוג של לק הנמרח באור UV מיוחד. זהו סוג לק עמיד ועמיד שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק הג'ל מורחים בשכבות דקות ומתרפא באור UV. התוצאה היא מניקור מבריק ועמיד בפני שבבים, שנראה כאילו נעשה בסלון.

היתרונות של לק ג'ל של Scarlet Colors

ללק ג'ל בצבעי סקרלט יתרונות רבים על פני לק מסורתי. זה הרבה יותר עמיד ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם הרבה יותר קל למריחה מאשר לק מסורתי ודורש פחות זמן ומאמץ. גם הגימור המבריק של לק הג'ל נראה הרבה יותר מקצועי וניתן ליצור בעזרתו עיצובים מורכבים.

קל ליישום

אחד היתרונות הגדולים ביותר של לק ג'ל בצבעי ארגמן הוא שהוא הרבה יותר קל למריחה מאשר לק מסורתי. לק הג'ל מורחים בשכבות דקות ומתרפא באור UV. זה עושה את זה הרבה יותר קל למריחה ופחות זמן גוזל מאשר לק מסורתי.

לאורך זמן

יתרון נוסף של לק ג'ל בצבעי ארגמן הוא שהוא הרבה יותר עמיד מלק מסורתי. זה יכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זה הופך אותו לאופציה נהדרת עבור אלה שרוצים שהמניקור שלהם יחזיק מעמד זמן רב יותר.

מבריק

הגימור המבריק של לק ג'ל בצבעי ארגמן הופך אותו גם לאופציה מצוינת למי שרוצה מניקור מקצועי יותר למראה. הגימור המבריק נראה הרבה יותר מקצועי וניתן להשתמש בו ליצירת עיצובים מורכבים.

כיצד למרוח לק ג'ל של Scarlet Colors

מריחת לק ג'ל בצבעי ארגמן אינה קשה, אך היא דורשת הכנה מסוימת. לפני מריחת לק הג'ל, כדאי לוודא שהציפורניים נקיות וללא כל שמנים או לכלוך. כדאי גם לוודא שהציפורניים יבשות לפני מריחת לק הג'ל. ברגע שהציפורניים נקיות ויבשות, תוכל להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחילי במריחת שכבה דקה של לק הג'ל על כל ציפורן. הקפד לכסות את כל הציפורן ולהימנע מלהיכנס לעור שלך. לאחר מריחת השכבה הראשונה, אתה יכול לרפא אותה עם אור UV. לאחר שהשכבה הראשונה מתרפא, אתה יכול למרוח שכבה שנייה של לק ג'ל. שוב, הקפד לכסות את כל הציפורן ולהימנע מלהיכנס לעור שלך. לאחר מריחת השכבה השנייה, ניתן לרפא אותה עם אור UV. לאחר שהשכבה השנייה מתרפאת, ניתן למרוח שכבה עליונה של לק הג'ל. זה יעזור לאטום את הצבע ולתת למניקור שלך גימור מבריק. לאחר מריחת השכבה העליונה, אתה יכול לרפא אותו עם אור UV. לאחר שהשכבה העליונה מתרפא, אתה יכול להסיר כל עודפי לק ג'ל עם מקלון צמר גפן. אתה יכול גם להשתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר קצוות גסים.

סיכום

לק ג'ל בצבעי סקרלט הוא דרך מצוינת להוסיף כתם צבע לציפורניים שלך. הוא הרבה יותר עמיד מלק מסורתי ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם הרבה יותר קל למריחה מאשר לק מסורתי ודורש פחות זמן ומאמץ. גם הגימור המבריק של לק הג'ל נראה הרבה יותר מקצועי וניתן ליצור בעזרתו עיצובים מורכבים. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן