דף הבית » ויראלי » לק ג'ל Buffer: מדריך מקיף

לק ג'ל Buffer: מדריך מקיף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל Buffer: מדריך מקיף

מהו לק Buffer Gel?

לק ג'ל Buffer הוא סוג של לק הנמרח עם חוצץ. הוא נועד לספק גימור מבריק ועמיד לאורך זמן, עמיד בפני סתתים וקילופים. המאגר עוזר ליצור משטח חלק ואחיד על הציפורן, המסייע ללק להיצמד טוב יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. לק ג'ל Buffer נועד גם להיות גמיש יותר מהלק המסורתי, ומאפשר לו לנוע עם הציפורן ולמנוע סדקים.

היתרונות של לק ג'ל Buffer

ללק ג'ל Buffer יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד יותר, כך שהוא לא יתקלף או יתקלף באותה קלות. הוא גם גמיש יותר, כך שהוא לא ייסדק או ישבר באותה קלות. בנוסף, לק ג'ל חיץ קל יותר למריחה ולהסרה מאשר לק מסורתי, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שאין להם הרבה זמן לבזבז על הציפורניים שלהם.

כיצד למרוח לק ג'ל Buffer

מריחת לק ג'ל חיץ היא תהליך פשוט. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוקן ודחיפת הציפורניים שלך לאחור. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק כדי להגן על הציפורניים שלך מהחצץ. לאחר שכבת הבסיס יבשה, אתה יכול להתחיל ללטש את הציפורניים שלך עם המאגר. התחל בבסיס הציפורן והזיז את החיץ בתנועה מעגלית, תוך כדי עבודה הדרגתית במעלה הציפורן. לאחר שצחצחת את כל הציפורן, תוכלי למרוח את לק הג'ל הbuffer. הניחו ללק להתייבש לחלוטין לפני מריחת שכבת עליון.

דעה אישית

אני אוהבת להשתמש בלק ג'ל חיץ! זה כל כך קל למריחה והוא מחזיק מעמד כל כך הרבה יותר מלק מסורתי. אני גם אוהב שהוא גמיש יותר, כך שהוא לא ייסדק או נשבר באותה קלות. אני ממליצה בחום לנסות לק ג'ל חיץ אם את רוצה שהציפורניים שלך ייראו נהדר לאורך זמן. למידע נוסף, תוכל לצפות במדריכים ב-YouTube או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן