דף הבית » לא להאמין » לק ג'ל Heart of the Gulf – למד על היתרונות של לק ג'ל

לק ג'ל Heart of the Gulf – למד על היתרונות של לק ג'ל

לק ג'ל Heart of the Gulf - למד על היתרונות של לק ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים בשכבה עבה ועמידה יותר. בשונה מהלק המסורתי, הנמרח בשכבות דקות ויכול להישבר בקלות, לק ג'ל נמרח בשכבות עבות יותר ועמיד יותר בפני סתתים וקילופים. לק ג'ל נרפא תחת אור UV, שעוזר לו להתייצב ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.

היתרונות של לק ג'ל

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק מסורתי. בתור התחלה, זה מחזיק הרבה יותר זמן מאשר לק מסורתי. זה יכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או קילופים, בעוד לק מסורתי יכול להישבר או להתקלף תוך מספר ימים. לק ג'ל נראה גם מבריק ותוסס יותר מלק מסורתי. לק ג'ל גם הרבה יותר קל למריחה מאשר לק מסורתי. הוא מיושם בשכבות עבות יותר, כך שהוא פחות ירוץ או ימרח. הוא גם מתייבש הרבה יותר מהר מהלק המסורתי, כך שאת לא צריכה לחכות לייבוש לפני שתוכלי לעבור לשלב הבא.

לק ג'ל Heart of the Gulf

לק ג'ל Heart of the Gulf הוא אופציה מצוינת למי שמחפשת מראה ציפורן עמיד לאורך זמן. הלק הזה מנוסח עם תערובת מיוחדת של מרכיבים שעוזרת לו להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהיראות מבריק יותר. הוא גם קל למריחה ומתייבש במהירות. לק ג'ל Heart of the Gulf זמין במגוון צבעים, כך שתוכל לבחור את הגוון המושלם לציפורניים שלך. זה גם נקי מכימיקלים קשים, כך שהוא בטוח לשימוש על הציפורניים שלך.

כיצד למרוח לק ג'ל Heart of the Gulf

מריחת לק ג'ל Heart of the Gulf קלה ונוחה. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוקן, דחיפת הציפורניים לאחור והסרת לכלוך או פסולת. לאחר הכנת הציפורניים, תוכלי למרוח את לק הג'ל. מרחי שכבה דקה של לק הג'ל על כל ציפורן, הקפידי לכסות את כל הציפורן. לאחר שהנחת את השכבה הראשונה, תוכל לרפא אותה תחת אור UV למשך שתי דקות. לאחר ריפוי, מרחי שכבה שנייה של לק הג'ל ורפא אותו למשך שתי דקות. לאחר שמריחת וריפאת שתי שכבות של לק הג'ל, תוכלי למרוח שכבה עליונה כדי לאטום את הצבע והברק. רפא את המעיל העליון למשך שתי דקות ואז סיימת! לק הג'ל שלך יחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן