דף הבית » מה ההבדל » לק ג'ל One Step – יתרונות ואופן השימוש

לק ג'ל One Step – יתרונות ואופן השימוש

לק ג'ל One Step - יתרונות ואופן השימוש

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל One Step?

לק ג'ל one step הוא סוג של לק המשלב את הנוחות של לק רגיל עם הברק והעמידות לאורך זמן של מניקור ג'ל. זה נמרח כמו לק רגיל, אבל זה נרפא עם אור UV או LED, ממש כמו מניקור ג'ל. המשמעות היא שהוא יכול להימשך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

היתרונות של לק ג'ל One Step

ללק ג'ל צעד אחד יש כמה יתרונות על פני לק רגיל. הוא עמיד ועמיד יותר מלק רגיל, כך שאת לא צריכה לדאוג לשיתובים או דהייה. זה גם קל יותר ליישום מאשר מניקור ג'ל מסורתי, מכיוון שהוא אינו דורש כלים או טכניקות מיוחדות. לבסוף, זה פחות מזיק לציפורניים שלך מאשר מניקור ג'ל מסורתי, מכיוון שהוא אינו מצריך שימוש במקדחה לציפורניים או בכלים קשים אחרים.

קל ליישום

לק ג'ל שלב אחד קל למריחה, מכיוון שהוא נמרח כמו לק רגיל. כל מה שאתה צריך זה מברשת לק ונורת UV או LED לריפוי הלק. זה הופך אותה לאופציה מצוינת למי שלא רוצה להשקיע במניקור ג'ל מקצועי.

פחות נזק לציפורניים

לק ג'ל שלב אחד פחות מזיק לציפורניים שלך מאשר מניקור ג'ל מסורתי. הסיבה לכך היא שהוא אינו מצריך שימוש במקדחה לציפורניים או בכלים קשים אחרים. זה גם לא מצריך שימוש באצטון כדי להסיר את הלק, שעלול להתייבש ולהזיק לציפורניים.

ברק לאורך זמן

לק ג'ל צעד אחד מעניק לציפורניים שלך ברק ועמידות לאורך זמן. זה יכול להימשך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות, כך שאת לא צריכה לדאוג לגבי תיקון המניקור שלך כל כמה ימים.

כיצד להשתמש בלק ג'ל אחד

שימוש בלק ג'ל צעד אחד הוא קל ופשוט. ראשית, ודא שהציפורניים שלך נקיות ויבשות. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של הלק על הציפורניים שלך, הקפידי לכסות את כל הציפורן. לבסוף, לרפא את הלק עם אור UV או LED למשך שתי דקות. לאחר שהלק נרפא, ניתן למרוח שכבה שנייה אם תרצה. הקפידו לרפא גם את השכבה השנייה למשך שתי דקות. כשתסיים, מרחי שכבת עליון כדי לאטום את הלק ולתת לו גימור מבריק. כדי להסיר את הלק, השרו את הציפורניים במים חמים למשך 10 דקות. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הלק. אם נשאר לק, אפשר להשתמש בכרית צמר גפן ספוגה באציטון כדי להסיר אותו בעדינות.

סיכום

לק ג'ל צעד אחד הוא דרך מצוינת להעניק לציפורניים שלך מראה ארוך טווח ואיכותי בסלון. זה קל למריחה, פחות מזיק לציפורניים שלך מאשר מניקור ג'ל מסורתי, והוא יכול להימשך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. בעזרת מריחה והסרה נכונה, תוכלי ליהנות מציפורניים יפות במשך שבועות בכל פעם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן