דף הבית » הכי יפה » לק עמיד לאפקט ג'ל

לק עמיד לאפקט ג'ל

לק עמיד לאפקט ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל אפקט?

לק אפקט ג'ל הוא סוג של לק שנועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי. זה נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אבל זה נרפא עם אור UV או LED כדי להקשיח את הלק ולהפוך אותו עמיד יותר. לק אפקט ג'ל ידוע בגימור המבריק, דמוי הג'ל והלבישה שלו לאורך זמן.

תכונות ויתרונות של לק ג'ל אפקט

לק אפקט ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה שהמניקור שלהם יחזיק מעמד זמן רב יותר. הוא עמיד בפני שבבים ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. יש לו גם גימור מבריק שיכול להחזיק מעמד עד שלושה שבועות. הלק גם קל למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה נוחה לאנשים עסוקים.

כיצד למרוח לק ג'ל אפקט

מריחת לק אפקט ג'ל דומה למריחת לק רגיל. התחל בניקוי והכנת הציפורניים שלך, ולאחר מכן מרחי שכבת בסיס. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות של לק אפקט ג'ל ולרפא כל שכבה עם אור UV או LED. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם האור.

טיפים למריחת לק ג'ל אפקט

  • הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות ולרפא כל שכבה עם האור.
  • כדי למנוע מריחות, הקפידו להמתין לפחות שתי דקות בין כל שכבה.
  • בעת הסרת הלק, השתמשי במסיר ללא אצטון והשרי בו כרית צמר גפן, ולאחר מכן לחץ את הרפידה על הציפורן למשך מספר שניות לפני שתנגב אותה.

לק אפקט ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה שהמניקור שלהם יחזיק מעמד זמן רב יותר. עם הגימור המבריק והבלאי שלו לאורך זמן, זוהי אפשרות נוחה ומסוגננת. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן