דף הבית » לא להאמין » מדוע ג'ל פוליש מתכווץ?

מדוע ג'ל פוליש מתכווץ?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מדוע ג'ל פוליש מתכווץ?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של טיפול ציפורניים הנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זוהי בחירה פופולרית עבור מי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן עם גימור מבריק. לק ג'ל ידוע בעמידותו ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

מדוע ג'ל פוליש מתכווץ?

לק ג'ל מורכב משילוב של פולימרים ומונומרים. כאשר הלק ג'ל נחשף לאור ה-UV או ה-LED, הפולימרים והמונומרים מגיבים ויוצרים ציפוי קשיח ומבריק על הציפורניים. תגובה זו ידועה בשם פילמור. עם זאת, כאשר הלק ג'ל חשוף לחום או לחות, הפולימרים והמונומרים עלולים להתפרק ולגרום להתכווצות הלק ג'ל. הסיבה לכך היא שהחום או הלחות עלולים לגרום לפולימרים ולמונומרים להתפרק ולהיפרד, וכתוצאה מכך ציפוי קטן יותר על הציפורניים.

כיצד למנוע התכווצות ג'ל פוליש

למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי למנוע התכווצות של לק ג'ל. ראשית, הקפידו למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות. מריחה של יותר מדי לק ג'ל עלולה לגרום לו להתכווץ כאשר הוא נחשף לחום או ללחות. שנית, הקפידו לרפא את הלק ג'ל כראוי. אם הלק ג'ל לא מתרפא כראוי, זה יכול לגרום ללק הג'ל להתכווץ כאשר הוא נחשף לחום או לחות. לבסוף, הקפד להרחיק את הציפורניים שלך מחום ולחות. חום ולחות עלולים לגרום ללק הג'ל להתכווץ, לכן חשוב להרחיק את הציפורניים מהאלמנטים הללו.

סיכום

לק ג'ל הוא טיפול פופולרי לציפורניים, אך הוא יכול להתכווץ כאשר הוא נחשף לחום או לחות. כדי למנוע הצטמקות של לק ג'ל, הקפידו למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות, לרפא אותו כראוי ולהרחיק את הציפורניים מחום ולחות. למידע נוסף, עיין בסרטון זה על התכווצות לק ג'ל או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן