דף הבית » מגזין » מהו לק ג'ל במבנה אנטומי?

מהו לק ג'ל במבנה אנטומי?

מהו לק ג'ל במבנה אנטומי?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא באור UV. הוא נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי וניתן להשתמש בו ליצירת מגוון מראות. לק ג'ל מורכב מכמה מרכיבים שונים, כולל שכבת בסיס, שכבת צבע ושכבת עליון. את שכבת הבסיס מורחים תחילה ועוזרת לשכבת הצבע להיצמד לציפורן. שכבת הצבע היא הצבע האמיתי של הלק. המעיל העליון מסייע בהגנה על שכבת הצבע ומעניק ללק גימור מבריק. לק ג'ל זמין במגוון צבעים וגימורים.

האנטומיה של לק ג'ל

לק ג'ל מורכב מכמה מרכיבים שונים. שכבת הבסיס היא השכבה הראשונה של לק ג'ל שמורחים על הציפורן. זה עוזר למעיל הצבע להיצמד לציפורן. שכבת הצבע היא הצבע האמיתי של הלק. המעיל העליון מסייע בהגנה על שכבת הצבע ומעניק ללק גימור מבריק. לק ג'ל זמין במגוון צבעים וגימורים.

כיצד למרוח לק ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת שונה מלק מסורתי. לפני מריחת לק הג'ל, הציפורניים צריכות להיות נקיות וללא כל שמנים או קרמים. כמו כן, יש ללטש ולתייק את הציפורניים כדי להבטיח משטח חלק. לאחר הכנת הציפורניים, ניתן למרוח את שכבת הבסיס. את שכבת הבסיס יש למרוח בשכבות דקות ואחידות ולרפא תחת אור UV למשך שתי דקות. לאחר מכן ניתן ליישם את שכבת הצבע בשכבות דקות ואחידות ולרפא תחת אור UV למשך שתי דקות. לבסוף, ניתן ליישם את השכבה העליונה ולרפא תחת אור UV למשך שתי דקות. לאחר ריפוי הלק, ניתן להסירו בעזרת מסיר לק ללא אצטון.

היתרונות של לק ג'ל

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל גם עמיד יותר ועמיד בפני שבבים ושריטות. בנוסף, ניתן להשתמש בלק ג'ל ליצירת מגוון מראות, מגימור מבריק ועד לגימור מט. לבסוף, קל להסיר לק ג'ל בעזרת מסיר לק ללא אצטון.

כלים דרושים עבור לק ג'ל

מריחת לק ג'ל דורשת כמה כלים שונים. אלה כוללים אור UV, פצירה, חוצץ, שכבת בסיס, שכבת צבע ושכבת עליון. בנוסף, יש צורך במסיר לק ללא אצטון כדי להסיר את הלק.

טיפים למריחת לק ג'ל

  • ודא שהציפורניים נקיות וללא כל שמנים או קרמים לפני מריחת הלק ג'ל.
  • צחצח ושייף את הציפורניים כדי להבטיח משטח חלק.
  • יש למרוח את שכבת הבסיס, שכבת הצבע והשכבה העליונה בשכבות דקות ואחידות.
  • ארפא כל שכבה תחת אור UV למשך שתי דקות.
  • הסר את הלק בעזרת מסיר לק ללא אצטון.

איפה למצוא לק ג'ל

לק ג'ל זמין ברוב חנויות מוצרי היופי וקמעונאים מקוונים. בנוסף, יש הרבה מדריכים וסרטונים זמינים ב-YouTube.com שיכולים לעזור לך ללמוד כיצד למרוח לק ג'ל. לחץ כאן כדי לחפש מדריכים ללק ג'ל ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן