דף הבית » הכי נצפים » מהו לק ג'ל?

מהו לק ג'ל?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל?

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא מתחת למנורת UV או LED. זהו מניקור עמיד שיכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור איכותי בסלון בבית.

היתרונות של לק ג'ל

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד יותר מלק רגיל. יש לו גם גימור מבריק שעמיד יותר בפני שבבים ודהייה. לק ג'ל קל יותר למריחה גם מלק רגיל וניתן להסירו מבלי לפגוע בציפורן.

כיצד למרוח לק ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מלק רגיל. לפני מריחת הג'ל, תצטרכו להכין את הציפורניים על ידי שיוף ושיוף. תצטרך גם לנקות את הציפורניים שלך עם חומר ניקוי על בסיס אלכוהול כדי להסיר כל שמנים או לכלוך. לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, אתה יכול למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על הציפורניים שלך. ארפא את שכבת הבסיס תחת מנורת UV או LED למשך שתי דקות. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של צבע לק ג'ל לבחירתך. ארפא את מעיל הצבע במשך שתי דקות מתחת למנורה. לבסוף, יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליון ולרפא למשך שתי דקות.

הסרת לק ג'ל

הסרת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מלק רגיל. תצטרך להשתמש בפצירה כדי לשפשף את השכבה העליונה של לק הג'ל. לאחר שיוף השכבה העליונה, ניתן להשתמש בכרית צמר גפן ספוגה באציטון כדי להסיר את שאר הלק. הקפידי להשתמש בשמן לציפורן לאחר הסרת הלק ג'ל כדי לעזור להזין את הציפורניים שלך. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור באיכות סלון בבית. הוא עמיד יותר ועמיד יותר מלק רגיל. יש לו גם גימור מבריק שעמיד יותר בפני שבבים ודהייה. מריחת לק ג'ל היא קצת יותר כרוכה מלק רגיל, אבל עם כמה שלבים פשוטים, תוכלי לקבל מניקור יפהפה שיחזיק מעמד במשך שבועות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן