דף הבית » ויראלי » מה ההבדל בין לק ג'ל ללק רגיל?

מה ההבדל בין לק ג'ל ללק רגיל?

מה ההבדל בין לק ג'ל ללק רגיל?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנרפא באמצעות אור אולטרה סגול (UV). הוא נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אך תהליך הריפוי שונה. לק ג'ל עבה יותר מלק רגיל ומספק גימור מבריק שנמשך זמן רב יותר. לק ג'ל זמין במגוון רחב של צבעים וניתן להשתמש בו ליצירת מגוון עיצובי ציפורניים.

מהו לק רגיל?

לק רגיל הוא סוג של לק שנמרח באותו אופן כמו לק ג'ל, אך אינו מצריך תהליך ריפוי. לק רגיל הוא דק יותר מלק ג'ל ומספק גימור מט שאינו מחזיק מעמד לאורך זמן. לק רגיל זמין במגוון רחב של צבעים וניתן להשתמש בו ליצירת מגוון עיצובי ציפורניים.

תהליך הגשת בקשה

תהליך היישום של לק ג'ל ולק רגיל זהה. שני סוגי הלק מורחים בשכבות דקות ומאפשרים להם להתייבש לפני מריחת השכבה הבאה. עם זאת, תהליך הריפוי של לק ג'ל שונה מתהליך הייבוש של לק רגיל. לק ג'ל יש לרפא תחת אור UV על מנת לקבע את הלק.

תהליך ריפוי

לק ג'ל נרפא באמצעות אור אולטרה סגול (UV). אור ה-UV עוזר להקשיח את הלק וליצור גימור מבריק. לק רגיל אינו מצריך תהליך ריפוי ופשוט מאפשרים לו להתייבש לבד. תהליך זה אורך זמן רב יותר מתהליך הריפוי של לק ג'ל.

תהליך הסרה

תהליך ההסרה של לק ג'ל ולק רגיל שונה. לק ג'ל יש להשרות באציטון למשך מספר דקות לפני שניתן להסירו. לק רגיל ניתן להסיר עם מסיר לק ואינו מצריך השרייה.

ללק ג'ל ולק רגיל יש טכניקות מריחה, תהליכי ריפוי ותהליכי הסרה שונים. למידע נוסף על ההבדלים בין שני סוגי הלק, בקר בדף ויקיפדיה בנושא לק .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן