דף הבית » בחירות הגולשים » מה שמים לפני ג'ל לק?

מה שמים לפני ג'ל לק?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה שמים לפני ג'ל לק?

מכינים את הציפורניים שלך ללק ג'ל

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן. אבל כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, עליך לוודא שאתה מכין את הציפורניים כראוי לפני מריחת הלק ג'ל. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להשיג את המניקור המושלם בכל פעם.

נקה את הציפורניים שלך

הצעד הראשון הוא לוודא שהציפורניים שלך נקיות. השתמש במברשת ציפורניים כדי להסיר לכלוך או פסולת מהציפורניים שלך. אתה יכול גם להשתמש בפצירה כדי להסיר רכסים או בליטות על הציפורניים שלך.

עצב את הציפורניים שלך

לאחר שהציפורניים שלך נקיות, תוכל לעצב אותן. השתמשו בפצירה כדי לעצב את הציפורניים לצורה הרצויה. אתה יכול לבחור מתוך מגוון צורות, כגון ריבוע, סגלגל או שקד.

צחצח ציפורניים

לאחר צורת הציפורניים שלך, אתה יכול ללטש אותן. השתמש במאגר ציפורניים כדי לצחצח את הציפורניים שלך. זה יעזור להסיר כל רכסים או בליטות על הציפורניים שלך וליצור משטח חלק.

למרוח שכבת בסיס

לאחר שהציפורניים שלך נקיות, מעוצבות ומלוטשות, תוכלי למרוח שכבת בסיס. שכבת בסיס עוזרת להגן על הציפורניים שלך מהלק ג'ל ועוזרת ללק הג'ל להיצמד לציפורניים שלך. הקפידו למרוח את שכבת הבסיס בשכבות דקות ואחידות.

מריחת ג'ל פוליש

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה ואחידה של לק הג'ל. הקפידו למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות כדי למנוע בועות אוויר.

לרפא את ג'ל פוליש

לאחר מריחת הלק ג'ל, אתה צריך לרפא אותו. השתמש במנורת UV או LED כדי לרפא את הלק ג'ל. הקפידו לרפא את הלק ג'ל למשך הזמן המומלץ.

למרוח טופ קואט

לאחר שהלק ג'ל מתרפא, ניתן למרוח שכבה עליונה. מעיל עליון מסייע בהגנה על לק הג'ל ומעניק לו גימור מבריק. הקפידו למרוח את השכבה העליונה בשכבות דקות ואחידות.

לרפא את ה-Top Coat

לאחר החלת המעיל העליון, אתה צריך לרפא אותו. השתמש במנורת UV או LED כדי לרפא את השכבה העליונה. הקפד לרפא את השכבה העליונה למשך הזמן המומלץ.

הסרת ג'ל לק

כשמגיע הזמן להסיר את הלק ג'ל צריך להיזהר. התחל בהשריית הציפורניים שלך בקערת מים חמים למשך 10-15 דקות. זה יעזור לרכך את הלק ג'ל ויקל על הסרתו.

הסר בעדינות את הלק ג'ל

לאחר שהלק ג'ל מתרכך, ניתן להסיר אותו בעדינות. השתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את לק הג'ל מהציפורניים שלך. הקפידו להיות עדינים ולא לגרד חזק מדי.

צחצח ציפורניים

לאחר הסרת לק הג'ל, אתה יכול להבריק את הציפורניים שלך. השתמש במאגר ציפורניים כדי להבריק את הציפורניים שלך. זה יעזור להסיר כל רכסים או בליטות על הציפורניים שלך וליצור משטח חלק.

למרוח שמן לציפורן

לאחר שיוף הציפורניים, תוכל למרוח שמן לציפורן. שמן לציפורניים עוזר להזין ולהעניק לחות לציפורניים ולציפורניים שלך. הקפד לעסות את שמן הציפורן לתוך הציפורניים והציפורניים שלך.

למרוח חומר מחזק ציפורניים

לאחר לחות הציפורניים, תוכל למרוח מחזק ציפורניים. מחזק ציפורניים עוזר לחזק ולהגן על הציפורניים שלך. הקפידו למרוח את מחזק הציפורניים בשכבות דקות ואחידות.

סיכום

להשיג מניקור מושלם עם לק ג'ל זה קל אם אתה יודע מה לעשות. הקפידו לנקות, לעצב ולצחצח את הציפורניים לפני מריחת הלק ג'ל. לאחר מכן, יש למרוח את לק הג'ל בשכבות דקות ואחידות ולרפא אותו למשך הזמן המומלץ. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו למשך הזמן המומלץ. כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל הקפידו להיות עדין ולא לגרד חזק מדי. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן