דף הבית » בחירות הגולשים » מידע על מחיר לק

מידע על מחיר לק

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מידע על מחיר לק

מה המחיר הממוצע של לק?

לק הוא מוצר יופי פופולרי המשמש לשיפור מראה הציפורניים. הוא זמין במגוון צבעים וגימורים, וניתן למרוח על ציפורניים טבעיות ומלאכותיות כאחד. עלות הלק יכולה להשתנות מאוד בהתאם למותג, סוג וגודל המוצר. באופן כללי, המחיר הממוצע של בקבוק לק נע בין 5 ל-20 דולר. גם עלות הלק יכולה להשתנות בהתאם למקום רכישתו. לדוגמה, לק שנרכש בבית מרקחת או בחנות לציוד יופי עשוי להיות זול יותר מאשר לק שנרכש במספרה. בנוסף, מותגים מסוימים של לק עשויים להיות יקרים יותר מאחרים.

מחירי לק מסביב לעולם

מחירי הלקים יכולים להשתנות משמעותית ממדינה למדינה. בארצות הברית המחיר הממוצע של בקבוק לק נע סביב 7$. בבריטניה המחיר הממוצע הוא בסביבות 5 פאונד. באוסטרליה המחיר הממוצע הוא בסביבות 10 דולר אוסטרלי. בהודו, המחיר הממוצע הוא בסביבות Rs. 200. בסין המחיר הממוצע הוא בסביבות ¥20.

מחירי לק באירופה

באירופה, המחיר הממוצע של בקבוק לק יכול להשתנות משמעותית ממדינה למדינה. בצרפת המחיר הממוצע הוא בסביבות 5 אירו. בגרמניה המחיר הממוצע הוא בסביבות 7 אירו. באיטליה המחיר הממוצע הוא בסביבות 8 אירו. בספרד המחיר הממוצע הוא בסביבות 6 אירו. ברוסיה, המחיר הממוצע הוא סביב 150 רובל.

מחירי לק באסיה

באסיה גם המחיר הממוצע של בקבוק לק יכול להשתנות משמעותית ממדינה למדינה. ביפן המחיר הממוצע הוא בסביבות ¥500. בדרום קוריאה, המחיר הממוצע הוא בסביבות ₩10,000. בתאילנד, המחיר הממוצע הוא בסביבות ฿200. בווייטנאם, המחיר הממוצע הוא בסביבות ₫50,000.

מחירי לק במזרח התיכון

גם במזרח התיכון המחיר הממוצע של בקבוק לק יכול להשתנות משמעותית ממדינה למדינה. בסעודיה המחיר הממוצע הוא בסביבות SAR 20. באיחוד האמירויות הערביות המחיר הממוצע הוא סביב 20 AED. בטורקיה המחיר הממוצע הוא סביב TRY 10. באיראן המחיר הממוצע הוא בסביבות IRR 10,000.

מחירי לק באפריקה

באפריקה גם המחיר הממוצע של בקבוק לק יכול להשתנות משמעותית ממדינה למדינה. בדרום אפריקה המחיר הממוצע הוא בסביבות ה-ZAR 50. בניגריה המחיר הממוצע הוא בסביבות ה- NGN 500. בקניה המחיר הממוצע הוא סביב ה- KES 200. במצרים המחיר הממוצע הוא סביב ה- EGP 20.

דעה אישית

לק הוא מוצר יופי במחיר סביר שניתן להשתמש בו כדי לשפר את מראה הציפורניים. עלות הלק עשויה להשתנות באופן משמעותי בהתאם למותג, סוג וגודל המוצר, כמו גם היכן הוא נרכש. בנוסף, המחיר הממוצע של בקבוק לק יכול להשתנות משמעותית ממדינה למדינה. למידע נוסף על מחירי הלקים ברחבי העולם, מצאו מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן