דף הבית » לא להאמין » מכונת פוליש של אופי ג'ל

מכונת פוליש של אופי ג'ל

מכונת פוליש של אופי ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהי מכונת פוליש אופי ג'ל?

מכונת הלק ג'ל של אופי היא כלי מקצועי לטיפוח ציפורניים המשמש למריחת לק ג'ל על הציפורניים. זוהי בחירה פופולרית בקרב טכנאיות ומכוני ציפורניים בשל קלות השימוש שלה ויכולתה ליצור גימור מבריק לאורך זמן. המכונה מיועדת לשימוש עם אופי ג'ל פוליש, מגוון של לקים עמידים לאורך זמן, עמידים בפני שבבים, הנרפאים עם מנורת UV או LED.

כיצד פועלת מכונת פוליש אופי ג'ל?

מכונת הפוליש של Opi Gel משמשת למריחת שכבה דקה של לק ג'ל על הציפורניים. ראשית, הציפורניים מוכנות ומנקות. לאחר מכן, שכבה דקה של לק ג'ל נמרחת על הציפורניים ונרפאה עם מנורת UV או LED. לאחר ריפוי הלק ג'ל, ניתן למרוח ולרפא שכבה שנייה של לק. לבסוף, הציפורניים נאטמות בשכבת עליון, המספקת גימור מבריק ועמיד בפני שבבים.

יתרונות השימוש במכונת פוליש אופי ג'ל

מכונת הפוליש של Opi Gel היא בחירה מצוינת עבור טכנאיות ומכוני ציפורניים בשל קלות השימוש שלה ויכולתה ליצור גימור מבריק לאורך זמן. המכונה מיועדת לשימוש עם Opi Gel Polish, שהוא מגוון של לקים עמידים לאורך זמן, עמידים בפני שבבים, הנרפאים במנורת UV או LED. המכונה גם קלה לניקוי ותחזוקה וניתן להסיר את הלקים בקלות בעזרת מסיר לק.

תכונות של מכונת פוליש אופי ג'ל

לְעַצֵב

מכונת הפוליש של Opi ג'ל נועדה להיות קלה לשימוש ולתחזוקה. המכונה קלת משקל וקומפקטית, מה שמקל על הובלה ואחסון. הוא כולל גם תצוגה דיגיטלית המאפשרת למשתמשים להתאים בקלות את ההגדרות.

ביצועים

מכונת הפוליש של Opi ג'ל נועדה לספק גימור מבריק לאורך זמן. המכונה מיועדת גם לשימוש עם Opi Gel Polish, שהוא מגוון של לקים עמידים לאורך זמן, עמידים בפני שבבים, הנרפאים עם מנורת UV או LED.

בְּטִיחוּת

מכונת הפוליש של אופי ג'ל נועדה להיות בטוחה לשימוש. המכונה מצוידת בתכונות בטיחות כגון תכונת כיבוי אוטומטי וטיימר כדי להבטיח שהמשתמש לא ירפא את ציפורניו יתר על המידה.

מפרט מכונת פוליש Opi Gel

תכונה מִפרָט
מִשׁקָל 2.5 פאונד
גודל 7.5 x 5.5 x 3.5 אינץ'
כּוֹחַ 110V/220V
שָׁעוֹן עֶצֶר שנות ה-30/60/99
לְהַצִיג דִיגִיטָלי
אַחֲרָיוּת 1 שנה

סיכום

מכונת הפוליש של Opi Gel היא בחירה מצוינת עבור טכנאיות ומכוני ציפורניים בשל קלות השימוש שלה ויכולתה ליצור גימור מבריק לאורך זמן. המכונה מיועדת לשימוש עם Opi Gel Polish, שהוא מגוון של לקים עמידים לאורך זמן, עמידים בפני שבבים, הנרפאים במנורת UV או LED. המכונה גם קלה לניקוי ותחזוקה וניתן להסיר את הלקים בקלות בעזרת מסיר לק. למידע נוסף על מכונת הפוליש של Opi Gel, אנא בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן