דף הבית » הכי יפה » מכונת שיוף ג'ל פוליש: מה שאתה צריך לדעת

מכונת שיוף ג'ל פוליש: מה שאתה צריך לדעת

מכונת שיוף ג'ל פוליש: מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהי מכונת שיוף ג'ל פוליש?

מכונת שיוף לק ג'ל היא כלי המשמש להסרת לק ג'ל מהציפורניים. זהו מכשיר כף יד קטן עם ראש מסתובב המשמש לשייף את הלק ג'ל. ראש המכונה עשוי לרוב מנייר זכוכית או חומר דומה. המכונה מופעלת באמצעות סוללה או כבל חשמל.

סוגי מכונות שיוף ג'ל פוליש

ישנם מספר סוגים שונים של מכונות שיוף לק ג'ל זמינות בשוק. כמה מהפופולריים ביותר הם:

מכונות שיוף חשמליות

מכונות שיוף חשמליות הן הסוג הנפוץ ביותר של מכונת שיוף ג'ל פוליש. הם מופעלים על ידי כבל חשמלי והם בדרך כלל סוג המכונה החזק והיעיל ביותר. מכונות שיוף חשמליות בדרך כלל יקרות יותר מאשר סוגים אחרים של מכונות, אך הן גם האמינות והעמידות ביותר.

מכונות שיוף המופעלות באמצעות סוללה

מכונות שיוף המופעלות על סוללות הן סוג המכונה השני הפופולרי ביותר. הם מופעלים באמצעות סוללה נטענת ובדרך כלל הם פחות חזקים ממכונות שיוף חשמליות. מכונות שיוף המופעלות על סוללות הן בדרך כלל זולות יותר ממכונות חשמליות, אך הן אינן אמינות או עמידות באותה מידה.

מכונות שיוף ידניות

מכונות שיוף ידניות הן סוג המכונה הפחות חזק. הם מופעלים על ידי ארכובה ידנית והם בדרך כלל סוג המכונה הזול ביותר. מכונות שיוף ידניות אינן אמינות או עמידות כמו מכונות חשמליות או סוללות.

כיצד להשתמש במכונת שיוף ג'ל פוליש

השימוש במכונת שיוף ג'ל הוא פשוט יחסית. ראשית, תצטרך לוודא שהמכונה טעונה או מחוברת כהלכה. לאחר מכן, תצטרך לחבר את ראש נייר הזכוכית למכונה. לאחר שראש נייר הזכוכית מחובר, אתה יכול להתחיל לשייף את לק הג'ל מהציפורניים. חשוב לשמור על המכונה בתנועה ולהימנע משהייה במקום אחד יותר מדי זמן. לאחר הסרת הלק ג'ל, אתה יכול להשתמש בפצירה כדי להחליק כתמים מחוספסים. צפו בהדרכה כיצד להשתמש במכונת שיוף לק ג'ל כאן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן