דף הבית » הכי נצפים » ממה עשוי לק ג'ל?

ממה עשוי לק ג'ל?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

ממה עשוי לק ג'ל?

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח באור UV מיוחד. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים ופופולרי בקרב נשים שרוצות לשמור על מראה הציפורניים שלהן לאורך זמן. לק ג'ל נמרח בצורה דומה ללק רגיל, אך הוא נרפא באור UV במקום ייבוש באוויר.

ממה עשוי לק ג'ל?

לק ג'ל עשוי משילוב של מרכיבים שונים. המרכיבים העיקריים הם פולימר ומונומר. הפולימר הוא סוג של פלסטיק המשמש לתת ללק את צורתו ומרקם. המונומר הוא סוג של נוזל שעוזר לפולימר להיקשר יחד וליצור ציפוי מוצק על הציפורן. מרכיבים אחרים המשמשים לייצור לק ג'ל כוללים פיגמנטים, חומרי מילוי ותוספים. משתמשים בפיגמנטים כדי לתת ללק את צבעו. חומרי מילוי משמשים כדי לתת ללק את המרקם שלו ולעזור לו להחזיק מעמד זמן רב יותר. משתמשים בתוספים כדי להעניק ללק את הברק שלו ולעזור לו להישאר על הציפורן זמן רב יותר.

איך עובד לק ג'ל?

לק ג'ל פועל על ידי שימוש באור UV לריפוי הלק. כאשר הלק נחשף לאור ה-UV, המרכיבים בלק מגיבים ויוצרים ציפוי מוצק על הציפורן. ציפוי זה חזק ועמיד בפני שבבים, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

מהם היתרונות של לק ג'ל?

ללק ג'ל מספר יתרונות על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים, כך שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. כמו כן, קל יותר למרוח אותו מאשר לק רגיל, מכיוון שאינו מצריך ייבוש באוויר. לבסוף, קל יותר להסיר אותו מאשר לק רגיל, שכן ניתן להשרות אותו באציטון.

איך מורחים לק ג'ל?

מריחת לק ג'ל דומה למריחת לק רגיל. ראשית, יש לנקות ולהכין את הציפורניים. לאחר מכן, יש למרוח את לק הג'ל בשכבות דקות, כאשר כל שכבה נרפאת באור UV. לבסוף, יש לאטום את הציפורניים בשכבה עליונה כדי להגן על הצבע ולהעניק לציפורניים גימור מבריק. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך לאורך זמן. זה קל למריחה ויכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. למידע נוסף על לק ג'ל, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן