דף הבית » הכי נצפים » מריחת לק ג'ל קרוב לציפורן הציפורן

מריחת לק ג'ל קרוב לציפורן הציפורן

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

. מריחת לק ג'ל קרוב לציפורן הציפורן

מה זה לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא תחת אור UV או LED. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצות שהציפורניים שלהן יחזיקו מעמד זמן רב יותר.

כיצד למרוח לק ג'ל קרוב לציפורן הציפורן

מריחת לק ג'ל קרוב לציפורן הציפורן יכולה להיות מסובכת, אבל עם כמה טיפים, תוכלי לקבל מניקור במראה מקצועי. להלן השלבים שיש לבצע:

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שמתחילים למרוח את לק הג'ל, חשוב להכין את הציפורניים. התחל על ידי דחיפה לאחור של הציפורניים שלך ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. הקפידו להסיר כל לכלוך או שמנים מהציפורניים עם מגבון נטול מוך.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את שכבת הבסיס. הקפד למרוח את שכבת הבסיס בשכבות דקות ולרפא אותו תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: החל את ה-Color Coat

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, אתה יכול להתחיל ליישם את שכבת הצבע. הקפידו למרוח את שכבת הצבע בשכבות דקות ולרפא אותו תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: מרחי את שכבת העל

לאחר ריפוי שכבת הצבע, אתה יכול להתחיל ליישם את השכבה העליונה. הקפד למרוח את השכבה העליונה בשכבות דקות ולרפא אותו תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: מרחי את לק הג'ל קרוב לציפורן הציפורן

לאחר ריפוי השכבה העליונה, ניתן להתחיל למרוח את לק הג'ל קרוב לציפורן הציפורן. הקפידו למרוח את לק הג'ל בשכבות דקות ולרפא אותו תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 6: נקה את הקצוות

לאחר שהלק הג'ל נרפא, תוכלי להשתמש בדוחף לציפורן כדי לנקות את הקצוות ולהסיר עודפי לק.

שלב 7: מרחו שמן לציפורן

לבסוף, אתה יכול למרוח שמן לציפורן על הציפורניים כדי לעזור לשמור על לחות ובריאות.

השוואה מהירה

סוג לק עֲמִידוּת עמידות בפני מים
לק רגיל 1-2 ימים נָמוּך
לק ג'ל 2 שבועות גָבוֹהַ

מריחת לק ג'ל קרוב לציפורן הציפורן יכולה להיות מסובכת, אבל עם כמה טיפים, תוכלי לקבל מניקור במראה מקצועי. הכן את הציפורניים שלך על ידי דחיפת הציפורניים שלך לאחור ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. הקפידו להסיר כל לכלוך או שמנים מהציפורניים עם מגבון נטול מוך. התחל על ידי מריחת שכבת הבסיס בשכבות דקות וריפוי תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן להתחיל למרוח את שכבת הצבע בשכבות דקות ולרפא אותו תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ. לאחר ריפוי שכבת הצבע, ניתן להתחיל למרוח את השכבה העליונה בשכבות דקות ולרפא אותו תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ. לבסוף, ניתן למרוח את לק הג'ל צמוד לציפורן הציפורן בשכבות דקות ולרפא אותה תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ. לאחר שהלק הג'ל נרפא, תוכלי להשתמש בדוחף לציפורן כדי לנקות את הקצוות ולהסיר עודפי לק. לבסוף, אתה יכול למרוח שמן לציפורן על הציפורניים כדי לעזור לשמור על לחות ובריאות. לטיפים וטריקים נוספים על מריחת לק ג'ל קרוב לציפורן הציפורן, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן