דף הבית » לא להאמין » ספוג ג'ל פוליש צבעוני – כל מה שצריך לדעת

ספוג ג'ל פוליש צבעוני – כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

ספוג ג'ל פוליש צבעוני – כל מה שצריך לדעת

מהו ספוג ג'ל פוליש קולור?

ספוג לק ג'ל צבעוני הוא סוג של לק שנמרח עם ספוג. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שנועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל. הוא מיושם בשכבות דקות ומתרפא באור UV או LED. התוצאה היא מניקור מבריק ועמיד בפני שבבים שיכול להימשך עד שבועיים.

כיצד למרוח ספוג פוליש צבעוני ג'ל

מריחת ספוג לק ג'ל בצבע שונה במקצת מלק רגיל. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק רגיל. זה יעזור לספוג לק ג'ל צבעוני להיצמד לציפורניים שלך. לאחר מכן, תצטרך למרוח את ספוג הלק ג'ל הצבעוני. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של הלק על הציפורניים שלך. לאחר מכן, לרפא את הלק עם אור UV או LED. לאחר שהלק נרפא, תוכלי למרוח שכבה שנייה של לק ולרפא אותו שוב. לבסוף, תצטרך למרוח שכבה עליונה של לק רגיל. זה יעזור להגן על ספוג הלק ג'ל הצבע ולגרום לו להימשך זמן רב יותר.

טיפים למריחת צבע ג'ל פוליש ספוג

בעת מריחת ספוג ג'ל לק צבעוני, חשוב להקפיד על מריחת שכבות דקות של לק. יותר מדי פוליש עלול לגרום ללק להישבר או להתקלף. כמו כן, ודא שאתה מרפא את הלק עם נורית UV או LED למשך כל הזמן המומלץ על ידי היצרן.

הסרת ספוג ג'ל פוליש צבעוני

הסרת ספוג לק ג'ל צבעוני היא קצת שונה מהסרת לק רגיל. תצטרך להשרות את הציפורניים במסיר על בסיס אצטון למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, אתה יכול להשתמש בדוחף לציפורן כדי להסיר בעדינות את הלק מהציפורניים שלך.

סיכום

ספוגית לק ג'ל צבעונית היא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. הוא מוחל בשכבות דקות ומתרפא באור UV או LED. בעת מריחת ספוג לק ג'ל צבעוני, חשוב להקפיד על מריחת שכבות דקיקות של לק ולרפא אותו למשך כל הזמן המומלץ על ידי היצרן. הסרת ספוג לק ג'ל צבעוני היא קצת שונה מהסרת לק רגיל ודורשת השריית הציפורניים במסיר על בסיס אצטון למשך 10-15 דקות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן