דף הבית » כללי » סקארה סקירות לק ג'ל

סקארה סקירות לק ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

סקארה סקירות לק ג'ל

מהו לק ג'ל Scara?

לק ג'ל Scara הוא סוג של לק שנועד לספק גימור מבריק לאורך זמן. זהו הכלאה של לק מסורתי ולק ג'ל, המשלב את הטוב משני העולמות. זה נמרח כמו לק רגיל, אבל זה נרפא עם אור UV או LED, בדיוק כמו לק ג'ל. תהליך ריפוי זה מסייע להבטיח שהלק יישאר זמן רב יותר ועמיד יותר בפני שבבים ושריטות.

היתרונות של לק ג'ל Scara

ללק ג'ל של Scara יתרונות רבים על פני לק מסורתי. זה עמיד יותר ועמיד לאורך זמן, כך שאתה לא צריך לדאוג לגבי שבבים ושריטות. יש לו גם גימור מבריק שיחזיק מעמד במשך שבועות. זה גם קל יותר למריחה מאשר לק מסורתי, מכיוון שהוא אינו דורש שכבת בסיס או שכבת עליון. בנוסף, קל יותר להסיר אותו מאשר לק מסורתי, מכיוון שניתן לקלף אותו ללא נזק לציפורן.

סוגי לק ג'ל Scara

לק ג'ל Scara מגיע במגוון צבעים וגימורים. יש קרמים, שימרים, נצנצים ואפילו גימורים הולוגרפיים. אתה יכול גם למצוא מגוון של מעילים עלים ומעילי בסיס כדי לעזור לך להשיג את המראה שאתה רוצה.

כיצד למרוח לק Scara ג'ל

מריחת לק ג'ל של Scara דומה למריחת לק מסורתי. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף, ליטוש וניקוי שלהן. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס כדי להגן על הציפורניים שלך מפני הכתמה. לאחר מכן, תמרחי שתי שכבות של לק ג'ל של Scara, תוך הקפדה על ריפוי של כל שכבה באור UV או LED. לבסוף, תמרחי שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולספק גימור מבריק.

סקארה סקירות לק ג'ל

לק ג'ל של Scara זכה לשבחים על ידי רבים על הגימור המואר והמבריק שלו. משתמשים רבים דיווחו כי הלק מחזיק מעמד במשך שבועות ללא שבבים או דהייה. בנוסף, הלק קל למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן ללא הטרחה. למידע נוסף על לק ג'ל של Scara, עיין בביקורות ביוטיוב . למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן