דף הבית » בחירות הגולשים » סקירת ג'ל פוליש של Venalisa

סקירת ג'ל פוליש של Venalisa

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

סקירת ג'ל פוליש של Venalisa

מהו פוליש ג'ל ונליסה?

Venalisa ג'ל פוליש הוא סוג של לק הנמרח בתהליך דו-שלבי. הוא נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל והוא עמיד יותר בפני שבבים ודהייה. אומרים שהוא גם עמיד יותר וקל יותר למריחה מאשר לק מסורתי.

תכונות ויתרונות של פוליש ג'ל ונליסה

לק ג'ל ונליסה נועד להיות עמיד יותר מלק רגיל. אומרים שהוא גם עמיד יותר בפני שבבים ודהייה. אומרים שהוא גם קל יותר למריחה מאשר לק מסורתי. התהליך הדו-שלבי של מריחת הלק אמור להיות מהיר וקל. כמו כן נאמר כי הלק ג'ל של Venalisa הוא זול יותר מאשר סוגים אחרים של לק. אומרים שהוא גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שמחפשים מניקור עמיד לאורך זמן.

היתרונות של פוליש ג'ל ונליסה

– עמיד ועמיד- עמיד בפני שבבים ודהייה- קל למריחה- משתלם יותר מסוגי לק אחרים- עמיד בפני מים ואלמנטים אחרים

חסרונות של פוליש ג'ל ונליסה

– יכול להיות קשה להסרה- יכול להיות ארוך ליישום- יכול להיות קשה למצוא בחנויות

כיצד למרוח פוליש ג'ל של Venalisa

מריחת ג'ל פוליש של Venalisa היא תהליך בן שני שלבים. ראשית, תצטרך למרוח שכבת בסיס על הציפורניים שלך. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר לציפורניים שלך וגם יעזור להגן עליהן מפני נזק. לאחר מריחת שכבת הבסיס, תוכל למרוח את הלק ג'ל של Venalisa. תצטרכו למרוח את הלק בשכבות דקות, ולאפשר לכל שכבה להתייבש לפני מריחת השכבה הבאה. לאחר מריחת כל השכבות, תצטרך לרפא את הלק עם אור UV או LED.

טיפים למריחת פוליש ג'ל ונליסה

– הקפידו למרוח את שכבת הבסיס והלק בשכבות דקות.- הקפידו לאפשר לכל שכבה להתייבש לפני מריחת הבאה.- הקפידו לרפא את הלק עם נורת UV או LED.- הקפידו להשתמש בציפורן שמן כדי לעזור לשמור על לחות הציפורניים שלך.- הקפד להשתמש במאגר ציפורניים כדי לעזור להסיר כל עודפי לק.

סיכום

Venalisa ג'ל פוליש הוא בחירה מצוינת למי שמחפשת מניקור עמיד לאורך זמן. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים ודהייה מאשר לק רגיל. אומרים שהוא גם זול יותר מאשר סוגים אחרים של לק. מריחת הלק היא תהליך בן שני שלבים שיכול לקחת זמן, אך נאמר שהוא קל. אם את מחפשת מניקור עמיד, כדאי לשקול את הפוליש של Venalisa. למידע נוסף על Venalisa Gel Polish, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן