דף הבית » מה ההבדל » סקירת Essie Gel Polish: מניקור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים

סקירת Essie Gel Polish: מניקור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים

סקירת Essie Gel Polish: מניקור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו אסי ג'ל פוליש?

לק Essie Gel הוא מניקור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, המעניק גימור באיכות סלון. הוא נמרח כמו לק רגיל ומתרפא במנורת UV או LED. התוצאה היא מניקור מבריק ועמיד שיכול להימשך עד 14 ימים.

היתרונות של Essie Gel Polish

לק Essie Gel מציע יתרונות רבים בהשוואה ללק רגיל. הוא עמיד יותר לשבבים ועמיד לאורך זמן, כך שאינך צריך לדאוג שהמניקור שלך ישתבש או ידהה. זה גם מספק גימור מבריק שנראה כאילו בדיוק יצאת מהסלון. זה גם קל למריחה ולהסרה, כך שאתה לא צריך לדאוג מפגיעה בציפורניים שלך.

כיצד למרוח פוליש ג'ל Essie

מריחת לק Essie Gel קלה. ראשית, עליך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף, ליטוש ודחיפת הציפורניים שלך לאחור. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס ולרפא אותו תחת מנורת UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות דקות של לק Essie Gel ולרפא כל שכבה מתחת למנורה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו מתחת למנורה.

סקירת Essie Gel Polish

אנחנו אוהבים לק של Essie Gel! זה קל למריחה ומספק מניקור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים. הגימור המבריק נראה כאילו זה עתה יצאת מהסלון וקל להסיר אותו. אנו ממליצים בחום על המוצר הזה לכל מי שמחפש מניקור באיכות סלון.

יתרונות

– עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים – מספק גימור מבריק, באיכות סלון – קל למריחה ולהסרה

חסרונות

– דורש מנורת UV או LED לריפוי- יכול להיות יקר

סיכום

לק Essie Gel הוא אופציה נהדרת לכל מי שמחפשת מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. הוא מספק גימור מבריק, באיכות סלון וקל ליישום ולהסרה. אנו ממליצים בחום על המוצר הזה לכל מי שרוצה מניקור במראה מקצועי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן