דף הבית » הכי פופולרי » סרטון שימוש לק ג'ל שיקי

סרטון שימוש לק ג'ל שיקי

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

סרטון שימוש לק ג'ל שיקי

מהו לק ג'ל שיק?

לק ג'ל שיק הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ונרפא במנורת UV או LED. זהו חלופה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים ללק מסורתי. הוא גם עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. תהליך היישום הוא קצת יותר מעורב מאשר לק מסורתי, אבל התוצאות שוות את זה.

כיצד להשתמש בלק ג'ל שיק

השימוש בלק ג'ל שיקי הוא קצת יותר מעורב מלק מסורתי, אבל התוצאות שוות את זה. להלן מדריך שלב אחר שלב למריחת לק ג'ל שיקי:

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל השיקי, עליך לוודא שהציפורניים שלך מוכנות כראוי. התחל על ידי שטיפת ידיים וציפורניים במים וסבון. לאחר מכן, השתמשי בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר את עודפי הציפורניים. לבסוף, השתמש במאגר כדי להחליק את פני הציפורניים שלך.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכלי להתחיל למרוח את לק הג'ל השיקי. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולהימנע מלק על העור. לאחר מריחת שכבת הבסיס, רפא אותו עם מנורת UV או LED.

שלב 3: החל את ה-Color Coat

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, אתה יכול להתחיל ליישם את שכבת הצבע. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הצבע. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולהימנע מלק על העור. לאחר מריחת שכבת הצבע, רפא אותו עם מנורת UV או LED.

שלב 4: מרחי את ה- Top Coat

לאחר ריפוי מעיל הצבע, אתה יכול לסיים את המניקור שלך עם מעיל עליון. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של השכבה העליונה. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולהימנע מלק על העור. לאחר מריחת השכבה העליונה, רפא אותו עם מנורת UV או LED.

שלב 5: ניקוי

לאחר ריפוי השכבה העליונה, תוכל לסיים את המניקור שלך על ידי ניקוי כל עודפי לק. השתמש במקלון צמר גפן טבול במסיר לק כדי לנקות טעויות.

סרטון שימוש לק ג'ל שיקי

אם אתה חדש בשימוש בלק ג'ל שיקי, זה יכול להיות מועיל לצפות בסרטון הדרכה. סרטון הדרכה זה יראה לך שלב אחר שלב כיצד למרוח לק ג'ל שיקי. מצא סרטון שימוש בלק ג'ל שיקי ב-YouTube מצא מידע נוסף בוויקיפדיה שימוש בל שיקי ג'ל הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים עמידות לאורך זמן, עמידות בפני שבבים. עם הטכניקה והכלים הנכונים, תוכלו להגיע לתוצאות באיכות סלון בבית. אז אם את מחפשת מניקור עמיד, נסי לק ג'ל שיקי!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן