דף הבית » ויראלי » פאני באני לק ג'ל – מדריך מקיף

פאני באני לק ג'ל – מדריך מקיף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

. פאני באני לק ג'ל – מדריך מקיף

מהו פאני באני לק ג'ל?

פאני באני לק ג'ל הוא לק בעל ברק עמיד לאורך זמן הנמרח באור UV מיוחד. זוהי בחירה פופולרית עבור אלה המחפשים לקבל מניקור באיכות סלון ללא הטרחה של צורך ללכת לסלון. הלק ג'ל נמרח בשכבות דקות ומתרפא באור UV, שעוזר לו להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זה גם קל להסיר עם מסיר מיוחד.

היתרונות של פאני באני ג'ל לק

פאני באני לק ג'ל מציע מספר יתרונות על פני לק מסורתי. זה עמיד לאורך זמן, כך שאתה לא צריך לדאוג לשיתוב או דהייה עד שבועיים. הוא מציע גם גימור ברק גבוה שנראה כאילו יצאת מהסלון. גם לק הג'ל קל למריחה ולהסרה, כך שלא תצטרכו לדאוג לכל בלגן או טרחה.

השוואה מהירה

לק מסורתי פאני באני ג'ל לק
שבבים ודוהים לאחר מספר ימים עמיד לאורך זמן עד שבועיים
גימור נמוך ברק גימור ברק גבוה
מבולגן וקשה ליישום קל ליישום ולהסרה

כיצד למרוח ג'ל לק של פאני באני

מריחת ג'ל לק של פאני באני היא קלה ופשוטה. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר מכן, מרחו שכבה דקה מהלק ג'ל ורפאו אותו באור UV. חזור על תהליך זה עד לקבלת המראה הרצוי. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה באור ה-UV.

כיצד להסיר את פאני באני ג'ל לק

הסרת ג'ל לק של פאני באני היא גם קלה. ראשית, תצטרך לרכוש מסיר מיוחד. לאחר מכן, השרו כרית צמר גפן במסיר והנח אותה על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר כסף והניחו לה לשבת 10-15 דקות. לבסוף, הסר את נייר הכסף והצמר גפן והשתמש במקל כתום כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל.

סיכום

ג'ל לק של פאני באני הוא בחירה מצוינת למי שמחפשת מניקור עמיד לאורך זמן וברק גבוה. קל למריחה ולהסרה, והוא מציע מספר יתרונות על פני לק מסורתי. אם את מחפשת מניקור באיכות סלון ללא הטרחה, פאני באני לק ג'ל היא הבחירה המושלמת. למידע נוסף על המוצר וכיצד להשתמש בו, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן