דף הבית » בחירות הגולשים » פוליש ג'ל אדום וורוד

פוליש ג'ל אדום וורוד

פוליש ג'ל אדום וורוד

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בשכבות דקות ונרפא באור UV או LED. הוא נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מהלק המסורתי והוא עמיד יותר בפני שבבים וקילופים. הוא גם גמיש יותר מלק מסורתי, כך שהוא לא ייסדק או יישבר באותה קלות. ניתן למרוח על ציפורניים טבעיות ומלאכותיות כאחד.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם סוגים רבים ושונים של לק ג'ל, כולל גוונים אדומים וורודים מסורתיים. לק ג'ל אדום הוא גוון קלאסי המושלם לכל אירוע. זהו צבע נועז, תוסס שבטוח יהווה אמירה. לק ג'ל ורוד הוא גוון רך ועדין יותר המושלם למראה נשי יותר. שני הגוונים הללו זמינים במגוון גימורים, כולל מט, מבריק ונצנצים.

יתרונות ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים, כך שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. הוא גם גמיש יותר, כך שהוא לא ייסדק או יישבר באותה קלות. זה גם קל יותר למריחה מאשר לק מסורתי, מכיוון שהוא אינו דורש שכבת בסיס או שכבת עליון.

חסרונות של ג'ל פוליש

החיסרון העיקרי של לק ג'ל הוא שיכול להיות קשה להסירו. זה חייב להיות ספוג באציטון, מה שעלול לקחת זמן ולהזיק לציפורניים. זה גם יקר יותר מפוליש מסורתי, מכיוון שהוא דורש אור UV או LED כדי לרפא אותו.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל אינה קשה, אך היא דורשת קצת תרגול. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף, ליטוש וניקוי. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר מכן, תצטרך למרוח שתי שכבות דקות של צבע לק ג'ל שבחרת ולרפא כל שכבה עם האור. לבסוף, תצטרך למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם האור. לאחר מכן, לק הג'ל שלך מוכן לשימוש!

סוג פוליש ג'ל יתרונות חסרונות
אָדוֹם צבע נועז ומלא חיים קשה להסיר
וָרוֹד צבע רך ועדין יָקָר

למידע נוסף על לק ג'ל אדום וורוד, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן