דף הבית » ויראלי » פוליש ג'ל אפקט שיש – מדריך למניקור הטרנדי

פוליש ג'ל אפקט שיש – מדריך למניקור הטרנדי

פוליש ג'ל אפקט שיש - מדריך למניקור הטרנדי

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו משיש אפקט ג'ל פוליש?

לק ג'ל אפקט שיש הוא טרנד חדש באמנות הציפורניים שכובש את עולם היופי בסערה. זהו סוג של לק ג'ל שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא תחת אור UV או LED. התוצאה הסופית היא גימור יפה ומבריק שנראה כמו שיש. ניתן להשיג את אפקט השיש במגוון צבעים, מפסטלים עדינים ועד ניאון עז.

כיצד מורחים פוליש ג'ל של Marble Effect?

לק ג'ל אפקט שיש נמרח באותו אופן כמו לק ג'ל רגיל. ראשית, מכינים את הציפורניים והציפורניים נדחפות לאחור. לאחר מכן, מניחים שכבת בסיס ומתרפאים תחת האור. לאחר מכן, הלק ג'ל אפקט השיש נמרח בשכבות דקות, מרפא כל שכבה מתחת לאור. לבסוף, מניחים שכבת עליון ומתרפאים כדי לאטום את העיצוב.

כיצד להשיג את התוצאות הטובות ביותר מלק ג'ל אפקט שיש

השגת התוצאות הטובות ביותר מלק ג'ל אפקט שיש דורשת כמה שלבים פשוטים. ראשית, הקפידו להשתמש בלק ג'ל איכותי. לקים זולים לא יחזיקו מעמד לאורך זמן ואף עלולים לפגוע בציפורניים. שנית, הקפידו למרוח שכבות דקות ולרפא כל שכבה לחלוטין. זה יבטיח שאפקט השיש יהיה אחיד ושהלק לא יישבר או יתקלף. לבסוף, הקפידו להשתמש בשכבת עליון כדי לאטום את העיצוב ולהגן על הציפורניים מפני נזק.

טיפים ליצירת עיצובי לק ג'ל עם אפקט שיש

יצירת עיצובי לק ג'ל עם אפקט שיש יפים היא קלה מכפי שאתה חושב. התחל בבחירת הצבעים שבהם תרצה להשתמש. אתה יכול להשתמש בצבע אחד למראה עדין, או לערבב כמה צבעים יחד לעיצוב נועז יותר. לאחר מכן, יש למרוח את הצבעים בשכבות דקות, ולרפא כל שכבה לחלוטין. לבסוף, השתמש בכלי מנקד או במברשת דקה כדי לסחרר את הצבעים יחד כדי ליצור את אפקט השיש.

פוליש ג'ל לטיפוח השיש

טיפול בלק ג'ל אפקט שיש הוא קל. הקפידו למרוח שכבת עליון כל כמה ימים כדי לשמור על מראה הלק מבריק וכדי להגן עליו מפני נזקים. כמו כן, הימנע משימוש בכימיקלים קשים או קרצוף הציפורניים בעת שטיפת הידיים. לבסוף, הקפידו להסיר את הלק כראוי כשמגיע הזמן לעיצוב חדש. השרו כרית צמר גפן במסיר לק והצמידו אותה לציפורן למשך מספר דקות, ולאחר מכן הסירו בעדינות את הלק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן