דף הבית » מגזין » פוליש ג'ל ביג מול – יתרונות וכיצד ליישם

פוליש ג'ל ביג מול – יתרונות וכיצד ליישם

פוליש ג'ל ביג מול - יתרונות וכיצד ליישם

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא עם אור UV או LED. זהו מניקור עמיד ונטול שבבים שיכול להימשך עד שבועיים או יותר. לק ג'ל נמרח כמו לק רגיל, אבל הוא נרפא מתחת לאור ליצירת גימור קשה. בדרך כלל הוא יקר יותר מלק רגיל, אבל הוא שווה את זה בשביל התוצאות לאורך זמן.

היתרונות של ג'ל פוליש

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן ללא שבבים. הוא הרבה יותר עמיד מלק רגיל ויכול להחזיק עד שבועיים או יותר. זה גם הרבה יותר קל למרוח מאשר לק רגיל, מכיוון שהוא לא דורש זמן ייבוש. לק ג'ל מגיע גם במגוון רחב של צבעים וגימורים, כך שתוכלו למצוא את המראה המושלם לכל אירוע.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל קלה וניתנת לביצוע בבית. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי דחיפת הציפורניים לאחור ושיוף הציפורן. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו תחת האור. לאחר מכן, תצטרך למרוח שתי שכבות של לק ג'ל צבעוני ולרפא כל שכבה תחת האור. לבסוף, תצטרך למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא אותו תחת האור. לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, אתה יכול להסיר את השכבה הדביקה וסיימת!

איפה אפשר למצוא פוליש ג'ל בקניון הגדול

בקניון הגדול מבחר רחב של לק ג'ל במגוון צבעים וגימורים. ניתן למצוא לק ג'ל של מותגים פופולריים כמו OPI, Essie ו-China Glaze. בקניון הגדול יש גם מגוון מוצרי טיפוח לציפורניים כמו מסיר לק, שמן לציפורן וציוד לציפורניים.

ערכות פוליש ג'ל

בקניון הגדול יש גם מגוון ערכות לק ג'ל הכוללות את כל מה שצריך כדי להתחיל עם לק ג'ל. ערכות אלו כוללות בדרך כלל את הלק ג'ל, שכבת בסיס, שכבת עליון ונורת UV או LED. הם דרך מצוינת להתחיל עם לק ג'ל ובדרך כלל סבירים יותר מאשר לקנות כל פריט בנפרד.

מסיר פוליש ג'ל

כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל שלך, הקניון הגדול מכסה אותך. יש להם מגוון של מסירי לק ג'ל שנועדו להסיר בצורה בטוחה ויעילה את לק הג'ל שלך. מסירים אלו מגיעים בדרך כלל בבקבוק עם מוליך מברשת, כך שתוכלו למרוח את המסיר בקלות על הציפורניים.

אביזרי ג'ל פוליש

לקניון הגדול יש גם מגוון אביזרים שיעזרו לך להפיק את המרב מהלק הג'ל שלך. אלה כוללים נורות UV או LED, ציוד לאמנות ציפורניים ושמן לציפורן. אביזרים אלה יכולים לעזור לך לקבל את המניקור המושלם ולשמור על הציפורניים שלך במיטבן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן