דף הבית » ויראלי » פוליש ג'ל ביג מול: כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל ביג מול: כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

פוליש ג'ל ביג מול: כל מה שאתה צריך לדעת

מהו פוליש ג'ל ביג מול?

ה-Big Mall Gel Polish הוא מוצר ציפורניים מהפכני המבטיח לשמור על מראה הציפורניים שלך נהדר במשך שבועות בכל פעם. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, הנמרח כמו לק רגיל אך נרפא עם מנורת UV או LED. התוצאה היא גימור מבריק ועמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים.

כיצד למרוח את הלק ג'ל ביג מול

מריחת ה-Big Mall ג'ל פוליש קלה וניתנת לביצוע בכמה שלבים. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף והברקה. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו עם מנורת UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח שתי שכבות בצבע הלק ג'ל לבחירתך ולרפא כל שכבה עם המנורה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם המנורה.

טיפים למריחת הלק ג'ל ביג מול

בעת מריחת הלק ביג מול ג'ל, חשוב לוודא שאת מורחת את הלק בצורה אחידה ושאתה מרפא כל שכבה עם המנורה למשך הזמן המומלץ. בנוסף, חשוב לוודא שאינכם משייפים או משפשפים יתר על המידה את הציפורניים שלכם מכיוון שהדבר עלול לגרום נזק למיטת הציפורן.

הסרת הלק ג'ל ביג מול

הסרת ה-Big Mall ג'ל פוליש קלה וניתנת לביצוע בכמה שלבים. ראשית, תצטרך להשרות כרית צמר גפן באציטון ולהניח אותה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והשאירו אותה למשך 10-15 דקות. לבסוף, מסירים את נייר הכסף ומגרדים בעדינות את לק הג'ל בעזרת מקל כתום.

יתרונות ה-Big Mall Gel Polish

ללק ג'ל ביג מול יתרונות רבים שהופכים אותו לבחירה מצוינת למי שמחפשת לק עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. זה קל למריחה ויכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. בנוסף, הוא זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, כך שתוכל למצוא את הגוון המושלם לכל אירוע.

סיכום

לק ג'ל ביג מול הוא בחירה מצוינת למי שמחפשת לק עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. זה קל למריחה ויכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. בנוסף, הוא זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, כך שתוכל למצוא את הגוון המושלם לכל אירוע. למידע נוסף על ה-Big Mall Gel Polish, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן