דף הבית » בחירות הגולשים » פוליש ג'ל ורוד מט – מדריך מקיף

פוליש ג'ל ורוד מט – מדריך מקיף

פוליש ג'ל ורוד מט - מדריך מקיף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל ורוד מאט?

לק ג'ל ורוד מט הוא סוג של לק בעל גימור מט. הוא עשוי עם נוסחת ג'ל, מה שהופך אותו לעמיד ועמיד יותר מאשר לק רגיל. הוא נמרח באותו אופן כמו לק רגיל ומתרפא תחת אור UV או LED. הגימור המט מעניק לציפורניים שלך מראה מודרני ומתוחכם.

טיפים ליישום

מריחת לק ג'ל ורוד מט דומה למריחת לק רגיל. התחל בהכנת הציפורניים שלך על ידי שיוף, ליטוש ודחיפת הציפורניים שלך לאחור. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו תחת אור UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות של לק ג'ל ורוד מט ולרפא כל שכבה תחת האור. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו תחת האור.

טכניקות הסרה

לק ג'ל ורוד מט ניתן להסיר בעזרת מסיר על בסיס אצטון. התחל בהשריית כרית צמר גפן באציטון והנחתה על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והניחו לה לשבת 10-15 דקות. לאחר מכן, הסר את נייר האלומיניום וגרד בעדינות את הלק בעזרת מקל כתום. חזור על תהליך זה עבור כל ציפורן.

עצות תחזוקה

כדי שהלק ג'ל הוורוד המאט שלך ייראה במיטבו, חשוב לטפל כראוי בציפורניים שלך. שמור על לחות הציפורניים שלך עם שמן לציפורן או קרם. הימנע משימוש בכימיקלים קשים או דטרגנטים על הציפורניים שלך. כמו כן, הימנעי משימוש במסיר לק לעתים קרובות מדי, מכיוון שהדבר עלול להסיר את צבע הלק שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן