דף הבית » לא להאמין » פוליש ג'ל חום – כל מה שצריך לדעת

פוליש ג'ל חום – כל מה שצריך לדעת

פוליש ג'ל חום - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל בראון?

לק ג'ל חום הוא סוג של לק שנמרח ומתרפא עם אור UV או LED. זהו חלופה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים ללק מסורתי, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים עם מריחה וטיפול נאותים. לק ג'ל חום זמין במגוון גוונים, משיזוף בהיר ועד שוקולדים עמוקים.

כיצד למרוח פוליש ג'ל בראון

מריחת לק ג'ל חום דומה למריחת לק רגיל, אך ישנם מספר שלבים נוספים. לפני מריחת הלק, כדאי לוודא שהציפורניים נקיות וללא כל שמנים או קרמים. כדאי גם להשתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר את כל הרכסים. לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, אתה יכול להתחיל למרוח את הלק. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על הציפורניים שלך. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולהימנע מהדבקת הלק על העור. לאחר שכבת הבסיס יבשה, ניתן למרוח את הצבע. שוב, הקפידי לכסות את כל הציפורן ולהימנע מהדבקת הלק על העור שלך. לאחר שהצבע מתייבש, יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליונה. לבסוף, לרפא את הלק עם אור UV או LED.

המותגים הטובים ביותר של פוליש ג'ל בראון

ישנם מותגים רבים של לק ג'ל חום בשוק. כמה מהמותגים הפופולריים ביותר כוללים את OPI, Essie ו- Gelish. כל מותג מציע מגוון רחב של גוונים וגימורים, כך שתוכל למצוא את הצבע המושלם לציפורניים שלך.

כיצד להסיר פוליש ג'ל חום

הסרת לק ג'ל חום היא קצת יותר מעורבת מאשר הסרת לק רגיל. כדי להתחיל, כדאי להשרות צמר גפן במסיר לק ולהניח אותו על כל ציפורן. עוטפים כל אצבע בנייר אלומיניום ונותנים לה לשבת 10-15 דקות. לאחר שנגמר הזמן, הסר את נייר הכסף ואת כדורי הצמר גפן ודחוף בעדינות את הלק בעזרת מקל כתום.

טיפים למריחת פוליש ג'ל חום

בעת מריחת לק ג'ל חום, חשוב לוודא שאתה משתמש בכלים ובטכניקות הנכונות. להלן מספר טיפים שיעזרו לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר:-השתמש תמיד בשכבת בסיס ובציפוי עליון בעת מריחת לק ג'ל.-הקפידו לרפא את הלק עם נורת UV או LED לאחר כל שכבה.-הימנע מהדבקת הלק. העור שלך.-הקפד להשתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר רכסים לפני מריחת הלק.

טיפים להסרת פוליש ג'ל חום

בעת הסרת לק ג'ל חום, חשוב להשתמש בכלים ובטכניקות הנכונות. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר:-השתמש תמיד בצמר גפן ספוג במסיר לק.-עטפו כל אצבע בנייר אלומיניום ותן לו לשבת 10-15 דקות.-דחף בעדינות את הלק עם מקל כתום.-הימנע מגירוד או ליטוף בלק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן