דף הבית » הכי פופולרי » פוליש ג'ל כחול בהיר – כל מה שצריך לדעת

פוליש ג'ל כחול בהיר – כל מה שצריך לדעת

פוליש ג'ל כחול בהיר - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל כחול בהיר?

לק ג'ל כחול בהיר הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא באמצעות אור אולטרה סגול (UV) או LED. בניגוד ללק רגיל, לק ג'ל אינו דורש זמן ייבוש והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר מלק רגיל וניתן להשתמש בו ליצירת מגוון עיצובי ציפורניים.

היתרונות של פוליש ג'ל כחול בהיר

לק ג'ל כחול בהיר הוא בחירה פופולרית למניקור ופדיקור מכיוון שיש לו מספר יתרונות. הוא עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, וניתן להשתמש בו ליצירת מגוון עיצובי ציפורניים. זה גם מספק גימור מבריק, ברק גבוה שיכול להימשך עד שבועיים. בנוסף, קל ליישם ולהסיר.

כיצד למרוח לק ג'ל כחול בהיר

מריחת לק ג'ל תכלת היא תהליך קל יחסית. ראשית, כדאי להכין את הציפורניים על ידי שיוקן, דחיפת הציפורניים לאחור והסרת כל לק קיים. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו תחת אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח שתי שכבות דקות של לק ג'ל בצבע תכלת ולרפא כל שכבה תחת האור. לבסוף, יש למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא אותו.

כיצד להסיר פוליש ג'ל כחול בהיר

הסרת לק ג'ל תכלת היא גם תהליך קל יחסית. ראשית יש להשרות כרית צמר גפן במסיר לק על בסיס אצטון ולהניח על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והניחו לה לשבת 10-15 דקות. לבסוף, הסירו את נייר הכסף והשתמשו במקל כתום או דוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק. לסיכום, לק ג'ל תכלת הוא בחירה פופולרית למניקור ופדיקור. הוא עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, ומספק גימור מבריק וברק גבוה. זה גם קל ליישום ולהסרה. עם מריחה והסרה נאותים, לק ג'ל בצבע תכלת יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן