דף הבית » המלצות הצוות » פוליש ג'ל להבה מקסים: כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל להבה מקסים: כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

פוליש ג'ל להבה מקסים: כל מה שאתה צריך לדעת

מהו פוליש ג'ל להבה מקסים?

לק ג'ל Lovely Flame הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא עם מנורת UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. קל להסיר אותו גם בעזרת תמיסת מסיר מיוחד. לק ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד ללא צורך ללכת לסלון. זוהי גם אפשרות מצוינת למי שרוצה לתת לעצמה מניקור במראה מקצועי בבית.

יתרונותיו של Lovely Flame ג'ל פוליש

ללק ג'ל Lovely Flame יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים מלק מסורתי, כך שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם קל למריחה ולהסרה, כך שתוכל לעשות מניקור משלך בבית. לק ג'ל הוא גם גמיש יותר מלק מסורתי, כך שהוא לא ייסדק או יתקלף באותה קלות. הוא גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, כך שהוא לא יושפע ממים או זיעה.

כיצד למרוח פוליש ג'ל להבה מקסים

מריחת לק ג'ל של Lovely Flame קלה וניתנת לביצוע בבית. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף, ליטוש וניקוי. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס ולרפא אותו עם מנורת UV או LED. לאחר מכן, תצטרך למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות ולרפא כל שכבה עם המנורה. לאחר שתמרחת את כל השכבות, תצטרך למרוח שכבת עליון ולרפא אותה עם המנורה. לבסוף, תצטרך להסיר את השכבה הדביקה עם תמיסת מסיר מיוחדת.

כיצד להסיר את הלק ג'ל להבה מקסים

הסרת לק ג'ל של Lovely Flame קלה וניתנת לביצוע בבית. ראשית, תצטרך להשרות כרית צמר גפן בתמיסת מסיר מיוחדת. לאחר מכן, תצטרך להניח את כרית הכותנה הספוגה על הציפורן שלך ולעטוף אותה בנייר כסף. לאחר מכן, תצטרך להמתין 10-15 דקות עד שתמיסת המסיר תפרק את לק הג'ל. לבסוף, תצטרכו להסיר את נייר הכסף ולנגב בעדינות את לק הג'ל עם כרית הכותנה.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן מחזיק לק ג'ל של Lovely Flame?

ת: לק ג'ל מקסים Flame יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

ש: האם לק ג'ל של Lovely Flame קל למריחה?

ת: כן, לק ג'ל של Lovely Flame קל למריחה וניתן לעשות אותו בבית. תצטרך למרוח שכבת בסיס ולאחר מכן למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות ולרפא כל שכבה עם מנורת UV או LED. לבסוף, תצטרך למרוח שכבה עליון ולרפא אותו עם המנורה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן