דף הבית » הכי יפה » פוליש ג'ל ליום העצמאות

פוליש ג'ל ליום העצמאות

פוליש ג'ל ליום העצמאות

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא באור UV או LED. זהו לק עמיד שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להראות את הפטריוטיות שלך ביום העצמאות.

ג'ל פוליש צבעים ועיצובים ליום העצמאות

ישנם צבעים ועיצובים רבים ושונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להראות את הגאווה שלך ביום העצמאות. הנה כמה רעיונות:

  • ציפורניים אומברה אדומות, לבנות וכחולות
  • אמנות ציפורניים כוכבים ופסים
  • ציפורניים נוצצות פטריוטיות
  • אמנות ציפורניים בדגל אמריקאי
  • אמנות ציפורניים של נשר

מסמרי אומברה אדומים, לבנים וכחולים

למראה קלאסי של יום העצמאות, נסה עיצוב ציפורניים אומבר אדום, לבן וכחול. התחל עם שכבת בסיס לבנה, ולאחר מכן השתמש בספוג כדי למרוח את הלק האדום והכחול בשיפוע. סיים עם שכבת עליון כדי לאטום את העיצוב.

אמנות ציפורניים כוכבים ופסים

אמנות ציפורניים כוכבים ופסים היא דרך מהנה להראות את הפטריוטיות שלך. התחל עם שכבת בסיס לבנה, ולאחר מכן השתמש במברשת אמנות ציפורניים כדי לצייר על הכוכבים והפסים. אתה יכול גם להשתמש במדבקות או מדבקות לציפורניים כדי ליצור את העיצוב. סיים עם שכבת עליון כדי לאטום את העיצוב.

ציפורני גליטר פטריוטיות

למראה נוצץ, נסה עיצוב ציפורניים נוצץ פטריוטי. התחל עם שכבת בסיס לבנה, ולאחר מכן השתמש בספוג כדי למרוח את הלק הנצנצים האדום, הלבן והכחול בשיפוע. סיים עם שכבת עליון כדי לאטום את העיצוב.

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להראות את הפטריוטיות שלך ביום העצמאות. ישנם צבעים ועיצובים רבים ושונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להראות את הגאווה שלך. לרעיונות נוספים, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב עבור אמנות ציפורניים ביום העצמאות .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן