דף הבית » המלצות הצוות » פוליש ג'ל מייבש ללא מנורה

פוליש ג'ל מייבש ללא מנורה

פוליש ג'ל מייבש ללא מנורה

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא בעזרת מנורת UV או LED. זוהי פורמולה עבה יותר מלק רגיל ונועד להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. לק ג'ל מורחים בשכבות דקות ומתרפא עם המנורה לאחר כל שכבה.

כיצד לייבש לק ג'ל ללא מנורה

ייבוש לק ג'ל ללא מנורה אפשרי, אבל זה ייקח יותר זמן מאשר עם מנורה. ישנן כמה שיטות שונות שבהן תוכל להשתמש כדי לייבש את לק הג'ל שלך ללא מנורה.

  • ייבוש אוויר: ייבוש אוויר הוא השיטה הנפוצה ביותר לייבוש לק ג'ל ללא מנורה. לאחר מריחת השכבה האחרונה של לק ג'ל, הניחו לו להתייבש באוויר למשך 10-15 דקות. שיטה זו אינה יעילה כמו אשפרה עם מנורה, אך היא עדיין תעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר לק רגיל.
  • שימוש במאוורר: ניתן גם להשתמש במאוורר כדי להאיץ את תהליך הייבוש. הניחו את הידיים מול מאוורר ואפשרו לאוויר לנשוף על הציפורניים. זה יעזור ללק הג'ל להתייבש מהר יותר מאשר ייבוש באוויר בלבד.
  • שימוש במים קרים: ניתן גם לטבול את הידיים במים קרים כדי לעזור ללק הג'ל להתייבש מהר יותר. שיטה זו אינה יעילה כמו אשפרה עם מנורה, אך היא עדיין תעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר לק רגיל.

ייבוש לק ג'ל ללא מנורה ייקח יותר זמן מאשר עם מנורה, אבל זה אפשרי. השיטות המפורטות לעיל יעזרו ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל, אך הוא לא יחזיק מעמד לאורך זמן כמו לק ג'ל שנרפא עם מנורה. למידע נוסף על לק ג'ל, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן