דף הבית » הכי יפה » פוליש ג'ל סגול בהיר – כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל סגול בהיר – כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל סגול בהיר - כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל סגול בהיר?

לק ג'ל סגול בהיר הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים בצורה דומה ללק רגיל. עם זאת, ההבדל הוא שהוא נרפא עם מנורת UV או LED כדי ליצור גימור לאורך זמן. לק ג'ל סגול בהיר הוא בחירה פופולרית בקרב חובבות לק מכיוון שהוא עמיד בפני שבבים ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים עם טיפול נאות.

היתרונות של פוליש ג'ל סגול בהיר

ללק ג'ל סגול בהיר יתרונות רבים. הוא עמיד בפני שבבים ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים עם טיפול נאות. זה גם קל למריחה ולהסרה, ויש פחות סיכוי שהוא יגרום לנזק לציפורניים מאשר לק רגיל. בנוסף, הוא זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, כך שקל למצוא משהו שיתאים לסגנון שלך.

כיצד למרוח פוליש ג'ל סגול בהיר

מריחת לק ג'ל סגול בהיר קלה. ראשית, ודא שהציפורניים שלך נקיות ויבשות. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא אותה מתחת למנורת UV או LED. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של לק ג'ל סגול בהיר, ורפא אותו שוב. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה פעם נוספת. הקפד לעקוב אחר ההוראות על המוצר לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כיצד להסיר פוליש ג'ל סגול בהיר

הסרת לק ג'ל סגול בהיר קלה. התחל בהשריית צמר גפן במסיר לק, ולאחר מכן הנח אותו על הציפורן. עוטפים את הציפורן בנייר אלומיניום, ומשאירים אותה למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, הסר את נייר הכסף והצמר גפן, והשתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את שאר הלק. לבסוף, השתמשי בשמן לציפורן כדי להזין את הציפורניים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן