דף הבית » הכי פופולרי » פוליש ג'ל סטנדרטי של צבא: כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל סטנדרטי של צבא: כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

פוליש ג'ל סטנדרטי של צבא: כל מה שאתה צריך לדעת

מהו פוליש ג'ל סטנדרטי של ארמי?

Army Standard Gel Polish הוא סוג של לק שנועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל. הוא נמרח בצורה דומה ללק רגיל, אך הוא נרפא עם אור UV או LED ליצירת גימור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים. זוהי בחירה פופולרית עבור אנשים רבים שרוצים שהציפורניים שלהם ייראו נהדר לאורך זמן.

היסטוריה של פוליש ג'ל סטנדרטי של הצבא

Army Standard Gel Polish פותח לראשונה בתחילת שנות ה-2000 על ידי צבא ארה"ב. הוא תוכנן לשמש חיילים בשטח, שכן לק רגיל לא יחזיק מספיק זמן בתנאים הקשים שניצבו בפניהם. הלק תוכנן להיות עמיד בפני שבבים ועמיד לאורך זמן, והוא הפך במהרה לפופולרי בקרב הציבור הרחב.

כיצד למרוח פוליש ג'ל סטנדרטי של ארמי

מריחת לק ג'ל סטנדרטי דומה למריחת לק רגיל. ראשית, אתה צריך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של הלק ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח שתי שכבות של הלק ולרפא כל אחת עם האור. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם האור.

כיצד להסיר פוליש ג'ל סטנדרטי של Army

הסרת לק ג'ל סטנדרטי של Army היא קצת יותר מעורבת מהסרת לק רגיל. תצטרכו להשתמש במסיר מיוחד המיועד ללק ג'ל. התחל בהשריית כרית צמר גפן במסיר והנחתה על הציפורן. עטפו את האצבע בנייר אלומיניום והשאירו למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, הסר את נייר הכסף והשתמש במקל כתום כדי לגרד בעדינות את הלק.

למה לבחור לק ג'ל סטנדרטי של Army?

פוליש ג'ל סטנדרטי של ארמי הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שרוצה שהציפורניים שלו ייראו נהדר לאורך זמן. הוא עמיד בפני שבבים ועמיד לאורך זמן, כך שאינך צריך לדאוג שהציפורניים שלך ישתתקו או ידהו. זה גם קל למריחה ולהסרה, כך שאתה לא צריך לדאוג מפגיעה בציפורניים שלך. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן