דף הבית » הכי פופולרי » פוליש ג'ל של ביוטיקר – כל מה שצריך לדעת

פוליש ג'ל של ביוטיקר – כל מה שצריך לדעת

פוליש ג'ל של ביוטיקר - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ומתרפא באור UV או LED. הלק עשוי לרוב משילוב של מונומרים ופולימרים היוצרים ציפוי חזק ועמיד על הציפורניים. לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת למי שרוצה ציפורניים יפות ועמידות לאורך זמן.

סוגי פוליש ג'ל

לק ג'ל מגיע במגוון צבעים וגימורים. ישנם לקים קרם מסורתיים, מטאליים מנצנצים, ואפילו לקים נוצצים. ניתן למרוח את הלק גם בדרכים שונות כמו מברשת או ספוג. לק ג'ל יכול לשמש גם ליצירת עיצובי אמנות ציפורניים, כגון אומברה, שיש והטבעה.

טיפים ליישום

כאשר מורחים לק ג'ל, חשוב להתחיל עם ציפורניים נקיות ויבשות. השתמשו בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר את עודפי הציפורניים. יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח את שכבת הצבע ולרפא אותה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה. הקפידו לאטום את קצוות הציפורניים כדי להבטיח בלאי לאורך זמן.

הסרת פוליש ג'ל

כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל, השתמשי בפצירה כדי לשפשף בעדינות את השכבה העליונה. לאחר מכן, השרו כרית צמר גפן באציטון והניחו אותה על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והניחו לה לשבת 10-15 דקות. לבסוף, הסר את נייר הכסף והשתמש במקל כתום כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל.

היתרונות של ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים, כולל:

  • לבישה לאורך זמן – עד שבועיים ללא שבבים או דהייה
  • גימור ברק גבוה
  • קל ליישום
  • יכול לשמש ליצירת עיצובי אמנות ציפורניים מורכבים

טיפים לבחירת לק ג'ל מתאים

בבחירת לק ג'ל, חשוב לקחת בחשבון את סוג המראה שאת רוצה להשיג. אם אתה מחפש לק קרם מסורתי, בחר צבע המשלים את גוון העור שלך. למראה דרמטי יותר, נסו לק מטאלי או נוצץ מנצנץ. כמו כן, הקפידו לבחור בלק קל למריחה והסרה.

פוליש ג'ל של ביוטיקר

ביוטיקר מציעה מגוון רחב של לקים ג'ל במגוון צבעים וגימורים. הלקים קלים למריחה והסרה, והם מספקים בלאי לאורך זמן. בנוסף, הם סבירים ומגיעים במגוון גדלים, כך שתוכל למצוא את הלק המושלם לציפורניים שלך.

סוּג סיים מחיר
קרם דָהוּי $7.99
מַתַכתִי שימרי $9.99
נִצנוּץ נוצץ $11.99

למידע נוסף על ג'ל פוליש של ביוטיקר, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן