דף הבית » המלצות הצוות » פורום לק ג'ל – כל מה שצריך לדעת

פורום לק ג'ל – כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

פורום לק ג'ל – כל מה שצריך לדעת

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם נורת UV או LED מיוחדת. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. זוהי בחירה פופולרית עבור נשים רבות שרוצות לקבל ציפורניים יפות ללא הטרחה של לק רגיל.

סוגי לק ג'ל

ישנם סוגים רבים ושונים של לק ג'ל זמינים. הסוגים הנפוצים ביותר הם ג'ל לספוג, ג'ל ללא ניגוב וג'ל קשה. ג'ל לספוג הוא הסוג הפופולרי ביותר של לק ג'ל וקל להסרה. ג'ל ללא ניגוב הוא סוג של לק ג'ל שאינו מצריך ניגוב של השכבה הדביקה לאחר ריפוי. ג'ל קשיח הוא סוג של לק ג'ל המשמש ליצירת ציפורן חזקה ועמידה.

ג'ל לספוג

ג'ל לספוג הוא הסוג הפופולרי ביותר של לק ג'ל. זה קל ליישום ויכול להימשך עד שבועיים. זה גם קל להסיר עם תמיסת ספיגה מיוחדת.

ג'ל ללא ניגוב

ג'ל ללא ניגוב הוא סוג של לק ג'ל שאינו מצריך ניגוב של השכבה הדביקה לאחר ריפוי. לק ג'ל מסוג זה מצוין למי שרוצה מניקור עמיד ללא הטרחה של ניגוב השכבה הדביקה.

ג'ל קשיח

ג'ל קשיח הוא סוג של לק ג'ל המשמש ליצירת ציפורן חזקה ועמידה. זה נהדר למי שרוצה מניקור עמיד שיחזיק עד שבועיים.

כיצד למרוח לק ג'ל

מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף והברקה. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, תצטרכו למרוח שתי שכבות צבע ולרפא כל שכבה עם אור UV או LED. לבסוף, תצטרך למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED.

מכין את הציפורניים שלך

לפני מריחת לק ג'ל, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. זה יעזור להבטיח שהלק ג'ל יידבק כראוי לציפורניים שלך.

מריחת שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תצטרכו למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. זה יעזור להבטיח שהצבע ייצמד כראוי לציפורניים שלך.

החלת הצבע

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, תצטרכו למרוח שתי שכבות צבע ולרפא כל שכבה עם אור UV או LED. זה יעזור להבטיח שהצבע יחזיק מעמד זמן רב יותר ויראה טוב יותר.

מריחת ה-Top Coat

לבסוף, תצטרך למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. זה יעזור לאטום את הצבע ולתת לציפורניים שלך גימור מבריק.

פורום לק ג'ל הטוב ביותר

אם את מחפשת עצות כיצד למרוח לק ג'ל או רוצה לדון בסוגים השונים של לק ג'ל, המקום הטוב ביותר ללכת אליו הוא פורום לק ג'ל. פורום לק ג'ל הוא מקום מצוין לקבל ייעוץ מטכנאיות ציפורניים מנוסות ומחובבות ציפורניים אחרות. כמו כן, תוכלי למצוא חוות דעת על סוגים שונים של לק ג'ל וללמוד על הטרנדים העדכניים ביותר בתעשיית הציפורניים. הפורומים הם גם מקום מצוין לברר את המוצרים והטכניקות הטובות ביותר למריחת לק ג'ל. אתה יכול גם לברר על המקומות הטובים ביותר לקנות לק ג'ל ולקבל טיפים כיצד לחסוך כסף בקניית לק ג'ל. אם אתה מחפש מידע נוסף על לק ג'ל, תוכל למצוא מידע נוסף בויקיפדיה . עם המידע והייעוץ הנכונים, תוכל לקבל ציפורניים יפות תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן