דף הבית » הכי פופולרי » צבעי לקיץ ג'ל

צבעי לקיץ ג'ל

צבעי לקיץ ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

קיץ ג'ל פוליש צבעים 2021

הקיץ כמעט כאן, וזה אומר שהגיע הזמן לעדכן את המראה שלך עם כמה מצבעי לק הג'ל החדשים והלוהטים. מנועז ומלא חיים ועד רך ועדין, יש גוון קיץ שיתאים לכל סגנון. הנה הצצה לכמה מצבעי לק ג'ל הקיץ החמים ביותר לשנת 2021.

אדומים תוססים

שום דבר לא אומר קיץ כמו אדום בוהק ונועז. אדומים הם תמיד פופולריים, אבל הקיץ הזה יש כמה גוונים תוססים במיוחד שבטוח יהפכו את הראש. נסה אדום דובדבן קלאסי, בורדו עמוק, או אדום בהיר ושטוף שמש למראה שבטוח יבלוט.

ורודים בהירים

אם אתה מחפש משהו קצת יותר נשי, נסה ורוד עז. ממסטיק ועד ורוד חריף, יש הרבה גוונים לבחירה. למראה עדין יותר, נסה ורוד פסטל או קורל רך. גוונים אלה מושלמים ליום קיץ על החוף.

ניטרליים

אם אתה מחפש משהו קצת יותר עדין, נסה גוון ניטרלי. גוונים ניטרליים כמו בז', חום ואפור מושלמים למראה מאופק יותר. הגוונים האלה מושלמים ליום במשרד או לבילוי לילי בעיר.

ירוק וכחול

למראה נועז יותר, נסה ירוק בהיר או כחול. ירוקים וכחולים בהירים מושלמים להצהרה. נסה צהבהב בהיר או כחול כהה למראה שבטוח יסובב את הראש. לחלופין, למשהו קצת יותר עדין, נסה טורקיז בהיר או מנטה רכה.

לא משנה מה הסגנון שלך, יש צבע לק ג'ל קיצי שיתאים. מנועזים ותוססים ועד רך ועדין, יש משהו לכל אחד. אז קדימה, נסה כמה מצבעי לק ג'ל הקיץ החמים ביותר לשנת 2021.

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן