דף הבית » המלצות הצוות » צבעי פוליש ג'ל לחורף

צבעי פוליש ג'ל לחורף

צבעי פוליש ג'ל לחורף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהם צבעי הלק ג'ל הטובים ביותר לחורף?

החורף הוא זמן מצוין להתנסות עם צבעים וסגנונות שונים של לק ג'ל. עם מזג האוויר הקר, אתה יכול להיות נועז ובהיר עם הציפורניים שלך, או לבחור במשהו עדין ומושתק יותר. לא משנה לאיזה מראה את הולכת, יש הרבה צבעים לבחירה שיוסיפו נופך של זוהר חורפי לציפורניים שלך.

צבעים טרנדיים

החורף הזה, הצבעים הכי טרנדיים הם גוונים של כחול, ירוק וסגול. כחול נייבי הוא בחירה קלאסית שלעולם לא תצא מהאופנה, בעוד כחולים בהירים יותר כמו טורקיז וקובלט מושלמים להוספת פופ של צבע. עבור ירוקים, אמרלד וצהבהב הם אפשרויות נהדרות, בעוד אזוביון וסגול הם סגולים פופולריים לחורף.

נצנצים ושימר

אם אתה מחפש משהו קצת יותר מושך את העין, למה שלא תנסה לק ג'ל נצנצים או שימר? צבעים אלה מוסיפים נופך של נצנוץ לציפורניים שלך והם מושלמים לבילוי לילי או לאירוע מיוחד. לקים נצנצים כסף וזהב הם תמיד פופולריים, בעוד זהב ורדרד וברונזה נהדרים לניצוץ עדין יותר.

נייטרלי חורף

אם אתה מחפש משהו עדין יותר, יש הרבה צבעים ניטרליים שמתאימים לחורף. עירום, בז' ולבנים הם כולם אפשרויות נהדרות, והם נראים אופנתיים במיוחד בשילוב עם מעיל עליון מט. למראה זוהר יותר, נסו בורדו עמוק או גוון חום מנצנץ.

טיפים למריחת ג'ל לק

מריחת לק ג'ל קצת שונה מלק רגיל, לכן חשוב לקחת את הזמן ולעקוב אחר ההוראות בקפידה. הקפידו לנקות ולצחצח את הציפורניים לפני מריחת הלק, והשתמשו בשכבת בסיס כדי להגן על הציפורניים מפני כתמים. לאחר מריחת הצבע, אפרו אותו תחת UV או LED, וסיימו עם שכבת עליון לברק לאורך זמן.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

לק ג'ל יכול להיות מסובך להסיר, אז חשוב לקחת את הזמן ולעשות את זה כמו שצריך. התחל בהשריית צמר גפן באציטון והנחתו על הציפורן, ואז עטפו אותו בנייר אלומיניום כדי לשמור אותו במקומו. תן לזה לשבת 10-15 דקות, ואז השתמש במקל כתום כדי לדחוף בעדינות את הלק. סיים על ידי לחות לציפורניים שלך עם שמן לציפורן.

רעיונות לסטיילינג

לאחר שבחרת את הצבע המושלם, תוכל להיות יצירתי עם הסטיילינג שלך. נסה להוסיף מניקור צרפתי עם מסמר מבטא נוצץ, או ללכת על אפקט אומבר עם שניים או שלושה צבעים. אתה יכול גם להוסיף מעט מרקם עם מעיל עליון מט, או להשתמש במדבקות אמנות ציפורניים כדי ליצור מראה ייחודי.

סיכום

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף מגע של זוהר חורפי לציפורניים שלך. מצבעים קלאסיים ועד נצנצים ושימר, יש הרבה אפשרויות לבחירה. רק זכרו לקחת את הזמן שלכם במריחה והסרה של הלק, ואל תפחדו להתנסות בצבעים ובסגנונות שונים.

למידע נוסף על צבעי לק ג'ל לחורף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן