דף הבית » הכי נצפים » ציוד לקוסמטיקאיות ג'ל פוליש

ציוד לקוסמטיקאיות ג'ל פוליש

ציוד לקוסמטיקאיות ג'ל פוליש

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח כמו לק רגיל אך נרפא עם נורת UV או LED מיוחדת. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. לק ג'ל פופולרי בקרב טכנאיות ציפורניים מקצועיות והוא משמש לעתים קרובות בסלונים ובספא.

דרוש ציוד לג'ל פוליש

שימוש בלק ג'ל דורש ציוד מיוחד. להלן רשימה של הפריטים החיוניים שתצטרך להשתמש בלק ג'ל:

אור UV/LED

הציוד החשוב ביותר לשימוש בלק ג'ל הוא אור UV או LED. אור זה משמש לריפוי הלק ג'ל ולגרום לו להימשך זמן רב יותר. נורות UV הן בדרך כלל חזקות יותר ויכולות לרפא את הפוליש מהר יותר, אך נורות LED חסכוניות יותר באנרגיה וניתן להשתמש בהן לפרקי זמן ארוכים יותר.

ציוד להכנת ציפורניים

לפני מריחת לק ג'ל, תצטרך להכין את הציפורניים. זה כולל ניקוי הציפורניים בתכשיר ניקוי על בסיס אלכוהול, שיוף והברקת הציפורניים ומריחת שכבת בסיס. תצטרך גם דוחף לציפורן, קוצץ ציפורניים ופצירות ציפורניים.

ג'ל פוליש

לק ג'ל מגיע במגוון צבעים וגימורים. תצטרכו לרכוש את לק הג'ל שבו תרצו להשתמש. רוב הלקים בג'ל מגיעים בבקבוקים קטנים ויש לנער אותם לפני השימוש.

מעיל עליון

לאחר מריחת הלק ג'ל, תצטרך למרוח שכבת עליון. זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר וימנע ממנו להישבר או לדהות. תצטרך גם להשתמש במנורת UV או LED כדי לרפא את השכבה העליונה.

יתרונות ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם קל יותר למרוח ולהסיר מאשר לק רגיל. לק ג'ל גם מתייבש במהירות ואינו דורש שכבת עליון.

טבלה: יתרונות ג'ל פוליש

יתרון תיאור
עֲמִידוּת לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.
קלות היישום לק ג'ל קל יותר למריחה ולהסרה מאשר לק רגיל.
ייבוש מהיר לק ג'ל מתייבש במהירות ואינו דורש שכבת עליון.

סיכום

לק ג'ל הוא בחירה פופולרית בקרב טכנאיות ציפורניים מקצועיות. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. כדי להשתמש בלק ג'ל, תזדקק לציוד מיוחד, כולל תאורת UV או LED, ציוד להכנת ציפורניים, לק ג'ל ושכבת עליון. ללק ג'ל יש גם יתרונות רבים על פני לק רגיל, כולל עמידות, קלות מריחה וייבוש מהיר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן