דף הבית » המלצות הצוות » ציפורניים ג'ל באשדוד | כל מה שאתה צריך לדעת

ציפורניים ג'ל באשדוד | כל מה שאתה צריך לדעת

ציפורניים ג'ל באשדוד | כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהן ציפורני ג'ל?

ציפורניים ג'ל הן סוג של מניקור המשתמש בסוג מיוחד של לק שמתרפא תחת UV או נורת LED. סוג זה של מניקור פופולרי מכיוון שהוא יכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. ציפורני הג'ל ידועות גם בגימור המבריק והצבעים התוססים שלהן.

למה לצפות ממניקור ג'ל באשדוד

כאשר תבקרו במספרה באשדוד למניקור ג'ל, ניתן לצפות לתהליך דומה למניקור רגיל. המניקוריסטית תתחיל בניקוי ושיוק הציפורניים שלך, ולאחר מכן מריחת שכבת בסיס. לאחר מכן ימרחו את לק הג'ל בצבע שתבחרו. לאחר מריחת הלק, הוא יתרפא תחת אור UV או LED. לבסוף, המניקוריסטית תמרח שכבת עליון כדי לתת לציפורניים שלך גימור מבריק.

כיצד לטפל בציפורני הג'ל שלך

כדי לשמור על ציפורני הג'ל שלך במיטבן, חשוב לטפל בהן כראוי. לאחר המניקור, הקפידו להימנע מהרטבת הציפורניים למשך 24 שעות לפחות. זה יבטיח שללק הג'ל יהיה זמן להתייצב כראוי. לאחר פרק הזמן של 24 שעות, אתה יכול להתחיל לשטוף ידיים כרגיל. חשוב גם להימנע משימוש בכימיקלים קשים על הציפורניים, כגון אצטון. זה יכול להזיק ללק הג'ל ולגרום לו להישבר או לדהות. אם אתה צריך להסיר את ציפורני הג'ל שלך, הקפד לבקר במספרה ולהסיר אותן באופן מקצועי.

איפה מוצאים סלון ציפורניים ג'ל באשדוד

אם אתם מחפשים סלון באשדוד שמציע מניקור ג'ל, יש הרבה לבחירה. רבים מהסלונים המובילים בעיר מציעים מניקור ג'ל, כך שבטוח תמצאי אחד שעונה על הצרכים שלך. אתה יכול גם לחפש באינטרנט ביקורות של סלונים שונים כדי למצוא אחד שיש לו ביקורות טובות מלקוחות. לא משנה באיזו סלון תבחר, תוכל לצפות לקבל מניקור ג'ל איכותי שיחזיק עד שבועיים. עם טיפול נאות, הציפורניים שלך ייראו נהדר לכל משך הזמן. אז אם את מחפשת מניקור עמיד, מניקור ג'ל באשדוד הוא הבחירה המושלמת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן