דף הבית » בחירות הגולשים » ציפורניים לק ג'ל – כל מה שצריך לדעת

ציפורניים לק ג'ל – כל מה שצריך לדעת

ציפורניים לק ג'ל - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהן ציפורניים לק ג'ל?

ציפורניים לק ג'ל הם סוג של לק הנמרח על הציפורניים ומתרפא באור UV או LED. הלק עשוי מחומר דמוי ג'ל עמיד יותר מהלק המסורתי. ציפורניים של לק ג'ל מחזיקות מעמד זמן רב יותר מלק רגיל והן עמידות יותר בפני סדקים וסדקים.

היתרונות של ציפורניים לק ג'ל

לציפורניים לק ג'ל יש יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הם מחזיקים מעמד זמן רב יותר, בעלי גימור מבריק, ועמידים יותר בפני שבבים וסדקים. גם ציפורניים של לק ג'ל דורשות פחות תחזוקה מאשר לק מסורתי.

לאורך זמן

ציפורניים של לק ג'ל עמידות יותר מלק מסורתי ויכולות להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או להיסדק. זה הופך אותם לאידיאליים עבור אלו שרוצות לשמור על הציפורניים שלהן יפות מבלי להזדקק למריחה חוזרת של לק כל הזמן.

מבריק

לציפורניים של לק ג'ל יש גימור מבריק שמושך יותר מלק מסורתי. הגימור המבריק גם עוזר להגן על הציפורניים מפני נזקים וגורם להן להיראות בריאות יותר.

פחות תחזוקה

ציפורניים לק ג'ל דורשות פחות תחזוקה מאשר לק מסורתי. אין צורך להסירם ולהחילם מחדש באותה תדירות, ואין צורך ללטש אותם או לתייק אותם באותה מידה.

כיצד למרוח ציפורניים לק ג'ל

מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט יחסית. להלן השלבים:

שלב 1: הכן את הציפורניים

לפני מריחת הלק ג'ל חשוב להכין את הציפורניים. זה כולל שיוף ושיוף של הציפורניים כדי להסיר רכסים או בליטות. חשוב גם לנקות את הציפורניים בתכשיר ניקוי על בסיס אלכוהול כדי להסיר לכלוך או שמנים.

שלב 2: מרחו את הלק ג'ל

לאחר הכנת הציפורניים, ניתן למרוח את לק הג'ל. התחילי במריחת שכבה דקה של הלק על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן ולעבור על הקצוות כדי לאטום אותם. הניחו ללק להתייבש במשך שתי דקות לפני מריחת שכבה שנייה.

שלב 3: לרפא את הציפורניים

לאחר מריחת הלק ג'ל, יש לרפא אותו עם אור UV או LED. הניחו כל ציפורן מתחת לאור למשך שתי דקות כדי לרפא את הלק. לאחר ריפוי כל הציפורניים, לק הג'ל מוכן לשימוש.

שלב 4: הסר את עודפי הלק ג'ל

לאחר ריפוי הציפורניים, ניתן להסיר כל עודפי לק ג'ל בעזרת מגבון נטול מוך. זה יעזור להבטיח שהציפורניים ייראו מסודרות ומסודרות.

שלב 5: מרחי שכבת טופ

לאחר הסרת עודפי הלק ג'ל, ניתן למרוח שכבה עליונה. זה יעזור להגן על הציפורניים ולשמור על מראה מבריק ויפה.

תועלת ציפורניים לק ג'ל לק מסורתי
אֲרִיכוּת יָמִים 2 שבועות 1-2 ימים
סיים מבריק דָהוּי
תחזוקה נָמוּך גָבוֹהַ

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן