דף הבית » מגזין » קולור ג'ל פוליש קודי – כל מה שאתה צריך לדעת

קולור ג'ל פוליש קודי – כל מה שאתה צריך לדעת

קולור ג'ל פוליש קודי - כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה הם קודי פוליש ג'ל?

קודי לק ג'ל צבעוניים הם דרך לזהות את הצבע של סוג מסוים של לק. הם משמשים כדי להקל על מציאת הצבע המדויק שאתה מחפש בעת קניות לק. הקודים מודפסים בדרך כלל על הבקבוק או על הקופסה שבה הלק מגיע.

סוגי קודי צבע ג'ל פוליש

ישנם שני סוגים עיקריים של קודי לק ג'ל צבעוני: קודים מספריים ושמות צבעים. קודים מספריים הם בדרך כלל באורך של שלוש או ארבע ספרות ומייצגים את הצבע המדויק של הלק. שמות צבעים הם בדרך כלל מילים תיאוריות המתארות את צבע הלק.

קודים מספריים

קודים מספריים הם הסוג הנפוץ ביותר של קודי לק ג'ל צבעוניים. הם בדרך כלל באורך של שלוש או ארבע ספרות ומייצגים את הצבע המדויק של הלק. לדוגמה, קוד של "123" עשוי לייצג צבע ורוד בהיר, בעוד שקוד של "4567" עשוי לייצג צבע אדום בוהק.

שמות צבעים

שמות צבעים הם בדרך כלל מילים תיאוריות המתארות את צבע הלק. לדוגמה, שם צבע של "סומק" עשוי לייצג צבע ורוד בהיר, בעוד ששם צבע של "כבאית אדום" עשוי לייצג צבע אדום בוהק. שמות צבעים משמשים לעתים קרובות בשילוב עם קודים מספריים כדי לעזור לזהות את הצבע המדויק של הלק.

כיצד להשתמש בקודי פוליש ג'ל

קל להשתמש בקודי לק ג'ל צבעוני. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחפש את הקוד על הבקבוק או הקופסה שהלק מגיע בו. ברגע שיש לך את הקוד, תוכלי להשתמש בו כדי למצוא את הצבע המדויק שאת מחפשת בקניית לק.

מציאת קודים מספריים

בדרך כלל ניתן למצוא קודים מספריים על הבקבוק או הקופסה שבה הלק מגיע. הם מודפסים בדרך כלל בגופן קטן בגב או בצד הבקבוק או הקופסה. ברגע שיש לך את הקוד, תוכלי להשתמש בו כדי למצוא את הצבע המדויק שאת מחפשת כשאתה קונה לק.

מציאת שמות צבעים

בדרך כלל ניתן למצוא שמות צבעים על הבקבוק או הקופסה שבה הלק מגיע. הם מודפסים בדרך כלל בגופן גדול בחזית הבקבוק או הקופסה. ברגע שיש לך את שם הצבע, תוכלי להשתמש בו כדי למצוא את הצבע המדויק שאת מחפשת כשאתה קונה לק.

סיכום

קודי לק ג'ל צבעוניים הם דרך מצוינת לזהות את הצבע המדויק של סוג מסוים של לק. ישנם שני סוגים עיקריים של קודים: קודים מספריים ושמות צבעים. קודים מספריים הם בדרך כלל באורך של שלוש או ארבע ספרות ומייצגים את הצבע המדויק של הלק, בעוד ששמות הצבעים הם בדרך כלל מילים תיאוריות המתארות את צבע הלק. השימוש בקודי לק ג'ל צבעוני הוא קל – כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחפש את הקוד על הבקבוק או הקופסה שהלק מגיע בו.

למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן