דף הבית » הכי פופולרי » קורס אופי ג'ל פוליש – למד את היסודות של ג'ל פוליש

קורס אופי ג'ל פוליש – למד את היסודות של ג'ל פוליש

קורס אופי ג'ל פוליש - למד את היסודות של ג'ל פוליש

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה אופי ג'ל פוליש?

Opi Gel Polish הוא לק הנמרח כמו לק רגיל, אך הוא נרפא באור מיוחד ליצירת גימור מבריק לאורך זמן. זהו סוג של לק ג'ל פופולרי בסלונים ובמכוני ספא, והוא הופך פופולרי יותר ויותר בקרב משתמשים ביתיים. הלק נמרח בשכבות דקות, וכל שכבה נרפאת באור UV או LED. תהליך זה יוצר קשר חזק בין הלק לציפורן, מה שגורם ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר לק רגיל.

היתרונות של אופי ג'ל פוליש

ללק ג'ל של אופי יתרונות רבים על פני לק רגיל. ראשית, זה עמיד מאוד. הלק יכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. יש לו גם גימור מבריק עמיד יותר מלק רגיל. בנוסף, הלק קל למריחה וניתן להסירו במהירות ובקלות בעזרת מסיר מיוחד.

כיצד למרוח אופי ג'ל פוליש

מריחת אופי ג'ל פוליש אינה קשה, אך היא דורשת מספר שלבים. ראשית, יש להכין את הציפורניים על ידי שיוף והברקה. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר לציפורניים. לאחר מכן, יש לנקות את הציפורניים עם מסיר לק כדי להסיר כל שמנים או לכלוך. לאחר מכן, יש לצפות את הציפורניים בשכבת בסיס של לק ג'ל. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר לציפורניים.לאחר מריחת שכבת הבסיס, ניתן למרוח את הלק בשכבות דקות. יש לרפא כל שכבה עם אור UV או LED למשך כ-30 שניות. לאחר ריפוי השכבה האחרונה, יש למרוח ולרפא שכבה עליונה. לבסוף, יש לנגב את הציפורניים עם מטלית נטולת מוך כדי להסיר עודפי לק.

טיפים למריחת אופי ג'ל פוליש

מריחת אופי ג'ל פוליש נכונה חשובה להשגת גימור מבריק לאורך זמן. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להשיג את המניקור והפדיקור המושלמים: • השתמשי תמיד בשכבת בסיס ובציפוי עליון בעת מריחת הלק. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר לציפורניים וליצור גימור מבריק.• הקפידו לרפא כל שכבת לק עם נורת UV או LED למשך כ-30 שניות.• בעת מריחת הלק, השתמשו בשכבות דקות והימנעו ממריחת יתר. הלק.• נגב תמיד את הציפורניים עם מטלית נטולת מוך לאחר ריפוי שכבת הלק האחרונה.• בעת הסרת הלק, השתמש במסיר מיוחד כדי להימנע מפגיעה בציפורניים. למידע נוסף על אופי ג'ל לק, בקר בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן