דף הבית » הכי יפה » קורס ג'ל פוליש בצפון

קורס ג'ל פוליש בצפון

קורס ג'ל פוליש בצפון

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים ומתרפא במנורת UV או LED. הוא נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל הוא בחירה פופולרית עבור אלה שרוצות לשמור על מראה הציפורניים שלהן לאורך זמן.

היתרונות של ג'ל פוליש

לק ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה לשמור על מראה הציפורניים שלהם לאורך זמן. הוא עמיד בפני שבבים ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא צורך במריחה מחדש. הוא גם מספק גימור מבריק עמיד יותר מלק מסורתי. גם לק ג'ל קל להסרה וניתן לעשות אותו בבית בכמה שלבים פשוטים.

קורסי פוליש ג'ל בצפון

קיימים מגוון קורסים בצפון למי שרוצה ללמוד עוד על לק ג'ל. קורסים אלו יכולים ללמד אותך את היסודות של מריחת לק ג'ל, כיצד ליצור מראה שונה וכיצד לשמור על לק הג'ל שלך. רבים מהקורסים הללו זמינים באינטרנט, כך שתוכל ללמוד בקצב שלך.

מה שאתה צריך לדעת לפני שלוקחים קורס פוליש ג'ל

לפני שעושים קורס ג'ל לק, חשוב לדעת באיזה סוג לק ג'ל תרצו להשתמש. יש מגוון רחב של מותגים זמינים, לכן חשוב לחקור את הסוגים השונים ולמצוא אחד שמתאים לצרכים שלך. כמו כן, חשוב לוודא שיש ברשותכם את הכלים והציוד הדרושים להשלמת הקורס.

עלות קורס ג'ל פוליש

עלות קורס לק ג'ל תשתנה בהתאם לסוג הקורס ואורך הקורס. רוב הקורסים נעים בין $50 ל-$200 ויכולים להימשך בין יום לארבעה ימים. חשוב לחקור את הקורסים השונים ולמצוא אחד שמתאים לתקציב ולצרכים שלך.

טבלת קורסי ג'ל פוליש בצפון

קוּרס מקום עֲלוּת אורך
ג'ל פוליש בסיסי מנצ'סטר 50 דולר יום 1
ג'ל פוליש מתקדם ליברפול $100 2 ימים
כיתת אמן ג'ל פוליש לידס $200 4 ימים

למידע נוסף על קורסי לק ג'ל בצפון, ניתן לבדוק בחיפוש ביוטיוב "קורס ג'ל פוליש בצפון" .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן