דף הבית » ציפורניים בריאות » שיטות להסרת ג'ל לק

שיטות להסרת ג'ל לק

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

שיטות להסרת ג'ל לק

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו סוג עמיד יותר של לק שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. כמו כן, קשה יותר להסיר אותו מלק רגיל ולכן חשוב להכיר את השיטות הטובות ביותר להסרתו.

שיטות להסרת ג'ל לק

שימוש באצטון

השיטה הנפוצה ביותר להסרת לק ג'ל היא שימוש באצטון. אצטון הוא ממס חזק שיכול להמיס את הלק ג'ל. כדי להשתמש בשיטה זו, תצטרך להשרות צמר גפן באציטון ולאחר מכן ללחוץ אותו על הציפורן למשך מספר דקות. לאחר שהלק הג'ל התרכך, ניתן להשתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד אותו בעדינות.

שימוש במסיר לק

שיטה נוספת להסרת לק ג'ל היא שימוש במסיר לק. שיטה זו היא פחות קשוחה משימוש באצטון ויש פחות סיכוי לפגוע בציפורניים. כדי להשתמש בשיטה זו, תצטרכו להשרות צמר גפן במסיר לק ולאחר מכן ללחוץ אותו על הציפורן למשך מספר דקות. לאחר שהלק הג'ל התרכך, ניתן להשתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד אותו בעדינות.

שימוש במסיר פוליש ג'ל

ניתן גם להשתמש במסיר לק ג'ל להסרת לק ג'ל. שיטה זו היא העדינה ביותר מבין השלוש ויש פחות סיכוי לפגוע בציפורניים. כדי להשתמש בשיטה זו, תצטרכו להשרות צמר גפן במסיר לק ג'ל ולאחר מכן ללחוץ אותו על הציפורן למשך מספר דקות. לאחר שהלק הג'ל התרכך, ניתן להשתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד אותו בעדינות.

שימוש בפצירה

אם אין לך אף אחד מהמוצרים הנ"ל, תוכלי להשתמש גם בפצירה להסרת לק ג'ל. כדי להשתמש בשיטה זו, תצטרכו להשתמש בפצירה גסה כדי לנתק בעדינות את לק הג'ל. שיטה זו אינה יעילה כמו שאר השיטות, אך ניתן להשתמש בה בקלילות.

טיפים להסרת ג'ל לק

  • השתמש תמיד בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את לק הג'ל. אל תשתמש בציפורניים שלך מכיוון שהדבר עלול להזיק לציפורניים.
  • אם אתה משתמש באציטון, הקפד להשתמש בצמר גפן ולא בצמר גפן מכיוון שזה יכול להיות שוחק מדי.
  • אם אתה משתמש בפצירה, הקפד להשתמש בפצירה גסה ולא דקה מכיוון שזה יכול להיות עדין מדי.
  • אם אתה משתמש במסיר לק ג'ל, הקפד להשתמש בצמר גפן ולא בצמר גפן מכיוון שזה יכול להיות שוחק מדי.
  • השתמש תמיד בשמן לציפורן לאחר הסרת הלק ג'ל כדי לעזור להזין ולהגן על הציפורניים.

הסרת לק ג'ל יכולה להיות תהליך מסובך, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, זה יכול להיעשות במהירות ובקלות. אם אתה מחפש מידע נוסף על איך להסיר לק ג'ל, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה לקבלת טיפים וטריקים נוספים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן