דף הבית » המלצות הצוות » שיטות להסרת ג'ל פוליש

שיטות להסרת ג'ל פוליש

שיטות להסרת ג'ל פוליש

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

שימוש באצטון

אצטון היא אחת השיטות הנפוצות ביותר להסרת לק ג'ל. זהו ממס חזק שיכול בקלות לפרק את הלק ג'ל. כדי להשתמש באציטון, תצטרך להשרות צמר גפן באציטון ולאחר מכן למרוח אותו על הציפורן. השאר את האציטון על הציפורן למשך כ-10 דקות ולאחר מכן גרד אותו בעדינות בעזרת מקל כתום או דוחף לציפורן. שיטה זו עלולה להיות מעט מבולגנת וגוזלת זמן, ולכן עדיף להשתמש בה באזור מאוורר היטב.

שימוש במסיר פוליש ג'ל

מסיר לק ג'ל תוכנן במיוחד להסרת לק ג'ל. זוהי אפשרות עדינה הרבה יותר מאציטון ולא תפגע בציפורניים שלך. כדי להשתמש במסיר לק ג'ל, תצטרך להשרות צמר גפן במסיר ולאחר מכן למרוח אותו על הציפורן. השאר את המסיר על הציפורן למשך כ-10 דקות ולאחר מכן גרד אותו בעדינות בעזרת מקל כתום או דוחף לציפורן. שיטה זו היא אפשרות הרבה יותר מהירה ופחות מבולגנת מאשר שימוש באצטון.

שימוש בעטיפות נייר כסף

עטיפות נייר כסף הן דרך מצוינת להסיר לק ג'ל מבלי להשתמש בכימיקלים קשים. כדי להשתמש בשיטה זו, תצטרך לחתוך חתיכות קטנות של רדיד אלומיניום ולאחר מכן להשרות אותן באציטון או במסיר לק ג'ל. הניחו את חתיכות נייר הכסף על גבי הציפורניים ולאחר מכן עטפו אותן סביב הציפורן. השאר את נייר הכסף למשך כ-10 דקות ולאחר מכן גרד בעדינות את לק הג'ל בעזרת מקל כתום או דוחף לציפורן. שיטה זו היא דרך מצוינת להסיר לק ג'ל מבלי צורך להשתמש בכימיקלים קשים.

שימוש בפצירה

שימוש בפצירה היא עוד דרך מצוינת להסיר לק ג'ל. כדי להשתמש בשיטה זו, תצטרך להשתמש בפצירה כדי לנתק בעדינות את השכבה העליונה של לק הג'ל. שיטה זו גוזלת מעט זמן, אך זוהי דרך מצוינת להסיר לק ג'ל מבלי צורך להשתמש בכימיקלים קשים. זוהי גם דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך בריאות וחזקות.

אלו הן רק חלק מהשיטות שבהן אתה יכול להשתמש כדי להסיר לק ג'ל. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה, ולכן חשוב לבחור את המתאימה לכם ביותר. אם אתה מחפש דרך קלה ונטולת בלגן להסיר את לק הג'ל שלך, אז אולי תרצה לנסות להשתמש במסיר לק ג'ל. אם אתה מחפש אופציה טבעית יותר, אז אולי תרצה לנסות להשתמש בעטיפת נייר כסף או פצירה.

למידע נוסף על איך להסיר לק ג'ל, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן