דף הבית » ויראלי » שילוב של 2 סוגי פוליש ג'ל

שילוב של 2 סוגי פוליש ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

שילוב של 2 סוגי פוליש ג'ל

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים ומתרפא במנורת UV או LED. זוהי אלטרנטיבה עמידה לאורך זמן ללק מסורתי, והיא יכולה להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל גם עמיד יותר מלק רגיל, והוא קל למריחה ולהסרה.

היתרונות של שילוב 2 סוגי פוליש ג'ל

שילוב של שני סוגי לק ג'ל יכול ליצור מניקור ייחודי ויפה. על ידי שילוב של שני צבעים שונים, אתה יכול ליצור מראה ייחודי שבטוח יהפוך את הראש. בנוסף, שילוב של שני סוגים של לק ג'ל יכול גם לעזור ליצור מניקור עמיד יותר. השילוב של שני סוגים שונים של לק ג'ל יכול לעזור ליצור קשר חזק יותר בין הלק לציפורן, מה שמפחית את הסיכוי להישבר או לדהות.

כיצד לשלב 2 סוגי פוליש ג'ל

שילוב של שני סוגי לק ג'ל קל וניתן לבצע אותו בכמה שלבים. ראשית, תצטרך לבחור שני צבעים שונים של לק ג'ל. לאחר מכן, יש למרוח את הצבע הראשון על הציפורן ולרפא אותה עם מנורת UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח את הצבע השני על הציפורן ולרפא אותו עם המנורה. לבסוף, מרחי שכבת עליון על הציפורן ורפא אותה עם המנורה.

טיפים לשילוב 2 סוגי פוליש ג'ל

בשילוב שני סוגי לק ג'ל חשוב להקפיד שהצבעים משלימים. בנוסף, חשוב לוודא שהצבעים מיושמים בצורה אחידה ושהשכבה העליונה מיושמת כראוי. לבסוף, חשוב לוודא שהציפורניים מוכנות כראוי לפני מריחת הלק ג'ל.

סיכום

שילוב של שני סוגי לק ג'ל יכול ליצור מניקור ייחודי ויפה. על ידי שילוב של שני צבעים שונים, אתה יכול ליצור מראה ייחודי שבטוח יהפוך את הראש. בנוסף, שילוב של שני סוגים של לק ג'ל יכול גם לעזור ליצור מניקור עמיד יותר. למידע נוסף על שילוב שני סוגים של לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן