דף הבית » מגזין » תל אביב תל אביב קופונים לק ג'ל – קבלו את המבצעים הטובים ביותר בעיר

תל אביב תל אביב קופונים לק ג'ל – קבלו את המבצעים הטובים ביותר בעיר

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

תל אביב תל אביב קופונים לק ג'ל – קבלו את המבצעים הטובים ביותר בעיר

תל אביב תל אביב קופונים לק ג'ל

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור באיכות סלון ללא תג המחיר הגבוה. אבל אם את רוצה לחסוך עוד יותר כסף, אז כדאי לשקול שימוש בקופונים של לק ג'ל תל אביבי. עם הקופונים האלה, תוכלי לקבל הנחות על המניקור הבא שלך ולקבל את המראה המושלם בפחות.

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח באור UV מיוחד. לק מסוג זה נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל ועמיד יותר בפני שבבים וקילופים. הוא גם מספק גימור מבריק שלק רגיל לא יכול להשתוות אליו.

סוגי לק ג'ל

ישנם מספר סוגים שונים של לק ג'ל זמינים. הסוג הפופולרי ביותר הוא לק הג'ל המסורתי, הנמרח במברשת ומתרפא באור UV. לק ג'ל מסוג זה נועד להחזיק מעמד עד שבועיים ללא סתתים או קילופים. סוג אחר של לק ג'ל הוא לק ג'ל ספוג. לק ג'ל מסוג זה מורחים במברשת ומתרפאים באור UV, אך ניתן להסירו בעזרת תמיסה מיוחדת. לק ג'ל מסוג זה נועד להחזיק מעמד עד ארבעה שבועות ללא שבבים או קילופים.

איפה אפשר למצוא קופונים לק ג'ל תל אביב

ניתן למצוא קופונים לק ג'ל תל אביב במגוון מקומות. סלונים וספא רבים מציעים קופונים עבור השירותים שלהם, אז הקפד לשאול אם יש להם כאלה. אתה יכול גם למצוא קופונים במגזינים, בעיתונים ובאינטרנט.

השוואה מהירה

סוג לק ג'ל יישום אֲרִיכוּת יָמִים
מָסוֹרתִי מברשת ותאורת UV 2 שבועות
ספיגה מברשת ותאורת UV 4 שבועות

דעה אישית

אני אוהבת להשתמש בקופונים של לק ג'ל תל אביב כדי לחסוך כסף על המניקור שלי. הלק ג'ל עמיד יותר מלק רגיל ונראה מעולה. בנוסף, עם הקופונים, אני יכול לקבל מניקור באיכות סלון בשבריר מהעלות. זו דרך מצוינת לפנק את עצמי מבלי לשבור את הכיס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן