דף הבית » לא להאמין » תמונות של ג'ל פוליש – למד על סוגי מניקור שונים

תמונות של ג'ל פוליש – למד על סוגי מניקור שונים

תמונות של ג'ל פוליש - למד על סוגי מניקור שונים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בשכבות ומתרפא במנורת UV או LED. זוהי בחירה פופולרית למניקור מכיוון שהיא יכולה לספק גימור לאורך זמן. לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר מלק מסורתי ויכול לספק גימור מבריק ואיכותי לסלון.

סוגי פוליש ג'ל

לק ג'ל מגיע במגוון צבעים וגימורים. יש צבעים אחידים, נצנצים ואפילו לקים הולוגרפיים. ניתן להשיג גם לק ג'ל בגימור מט. מותגים מסוימים של לק ג'ל מציעים גם אפקטים מיוחדים כגון כרום, תרמיות ולקים מגנטיים.

תמונות של ג'ל פוליש

ניתן להשתמש בלק ג'ל ליצירת מגוון מראות. ממניקור צרפתי קלאסי ועד עיצובי אמנות ציפורניים מורכבים, האפשרויות הן אינסופיות. הנה כמה תמונות של לק ג'ל כדי לתת השראה למניקור הבא שלך.

צבעים אחידים

צבעים אחידים הם הסוג הפופולרי ביותר של לק ג'ל. אתה יכול למצוא מגוון רחב של צבעים, מאדומים וורודים קלאסיים ועד כחולים וסגולים נועזים. הנה כמה דוגמאות של לקים ג'ל בצבע אחיד.

נִצנוּץ

לקים ג'ל נצנצים מושלמים להוספת מעט ניצוץ למניקור שלך. אתה יכול למצוא לקים ג'ל נצנצים במגוון צבעים וגדלים, מנצנצים עדינים ועד חתיכות שמנמנות גדולות. הנה כמה דוגמאות של לקים ג'ל נצנצים.

הולוגרפי

לקים ג'ל הולוגרפיים הם דרך מהנה להוסיף קצת קסם למניקור שלך. הלקים הללו בעלי גימור דמוי קשת בענן שמשנה צבע בתאורה שונה. הנה כמה דוגמאות של לקים ג'ל הולוגרפיים.

דָהוּי

לקים ג'ל מאט הם דרך מצוינת להוסיף גימור עדין ומתוחכם למניקור שלך. ניתן למצוא לקים ג'ל מאט במגוון צבעים, החל מניודים רכים ועד לאדומים וכחולים עזים. הנה כמה דוגמאות של לקים ג'ל מאט.

עיצוב ציפורניים

לק ג'ל הוא בחירה מצוינת ליצירת עיצובי אמנות ציפורניים מורכבים. ניתן להשתמש בלק ג'ל ליצירת מגוון מראות, מפרחים עדינים ועד עיצובים גיאומטריים נועזים. הנה כמה דוגמאות לעיצובי אמנות ציפורניים שנוצרו עם לק ג'ל.

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף למניקור שלך גימור עמיד ואיכותי בסלון. עם כל כך הרבה צבעים וגימורים לבחירה, האפשרויות הן אינסופיות. כדי לראות דוגמאות נוספות של לק ג'ל, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן